Performancing Metrics

وجود مراکز پرستاری الزامیست | اتاق خبر
کد خبر: 363419
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1395 - 09:31
مدیر مرکز پرستاری نوین گفت: با توجه به رشد جمعیت سالمندان کشور ایران، تاسیس همچین مراکزی به شدت نیاز است، بر همین اساس رویکرد وزارت بهداشت و سازمان های مرتبط به گونه ای است که مجوزهای بیشتری را در این حوزه صادر کنند.

اتاق خبر، گروه اقتصادی: احمد جهان مهین در  رابطه با معرفی مرکز پرستاری نوین گفت: این مرکز در سال 1389 تاسیس شده است، هدف از تاسیس این مرکز ارائه خدمات به سالمندان و مدد جویانی است که در منزل نیاز به خدمات درمانی دارند.

وی افزود: با توجه به رشد جمعیت سالمندان کشور ایران، تاسیس همچین مراکزی به شدت نیاز است، بر همین اساس رویکرد وزارت بهداشت و سازمان های مرتبط به گونه ای است که مجوزهای بیشتری را در این حوزه صادر کنند.

مدیر مرکز پرستاری نوین در خصوص خدماتی که در این مرکز ارائه می شود بیان کرد: در مرکزپرستاری نوین خدمات ساده  مانند نگهداری سالمندان تا خدمات پیشرفته مانند آی سی یو در منزل قابل انجام است، یکی  از مهم ترین طرح هایی که مرکز پرستاری نوین  را از سایر مراکز متمایز کرده است طرح ارزیابی جامعه سالمندی ( CGA) می باشد.

وی ادامه داد: مرکز پرستاری نوین توانسته است در سال 1393 به عنوان یکی از کارآفرینان برتر حوزه خدمات پزشکی معرفی شود و در سال 1394 جایزه شهرت برند سوییس و مدرک شایستگی اتحادیه اروپا را از آن  خود کند.

جهان مهین در رابطه با مشکلاتی که با آن مواجه هستند عنوان کرد: متاسفانه مشتریان با رویکرد کاری، نحوه خدمات و شیوه قراردادهای این مرکز آشنایی ندارند و انتظار می رود که صاحبان رسانه در فرهنگ سازی این مهم همکاری های لازم را انجام  دهند.

وی ادامه داد: مشکلات قانونی و حقوقی نگهداری بیماران در منزل به طور دقیق مورد بررسی قرار نگرفته است، بهتر است که اختلافات بین نظام پرستاری کشور و وزارت بهداشت کنار گذاشته شود و به جامعه خدمات پرستاری فرصت ارتقا داده شود.

مدیر مرکز پرستاری نوین در رابطه انتظارات از مسئولان مربوطه تصریح کرد: اولین گام باید یکپارچه سازی این خدمات شود و یک نرم افزار جامع ارائه گردد و همچنین با ورود صنعت بیمه دریچه ای تازه بر صاحبان این نوع مراکز گشوده شود.

95102ت

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید