Performancing Metrics

293 تن دانه روغنی کلزا در زنجان خریداری شد | اتاق خبر
کد خبر: 363789
تاریخ انتشار: 18 مرداد 1395 - 12:36
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: 293 تن دانه روغنی کلزا از ابتدای امسال تاکنون توسط مراکز خرید در شهرستان های زنجان، طارم، خدابنده و خرمدره خریداری و تحویل کارخانه ها شده است.

اتاق خبر: رسول منصوری افزود: بخش عمده ای از کار خرید محصول کلزا توسط شرکت غله استان به پایان رسیده که در صورت وجود محموله هایی این کار ادامه دارد.
وی اظهار کرد: قیمت تعیین شده برای هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا 25 هزار ریال اعلام شده که از سوی کشاورزان خریداری و بهای محصول نیز پس از ثبت و طی فرآیندهای لازم در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت می شود.
منصوری بیان کرد: بانک کشاورزی نیز به عنوان بانک عامل و متولی، پرداخت بهای کلزای خریداری شده از کشاورزان را بر عهده دارد و تاکنون نسبت به پرداخت آن به کلزا کاران بدون بروز مشکلی اقدام شده است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ادامه داد: تاکنون هفت هزار و 300 میلیون ریال (730 میلیون تومان) بهای کلزای خریداری شده کشاورزان و به عبارتی 100 درصد آن پرداخت شده است.
وی بیان کرد: دولت و وزارت جهاد کشاورزی برنامه مدونی برای خوداتکایی در این بخش و گسترش تولید دانه های روغنی در کشور دارند و برای اولین بار نیز شرکت های غله به امر خرید این محصول ورود پیدا کرده اند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان خاطرنشان کرد: خرید دانه روغنی کلزا در این استان اواخر خرداد سال جاری آغاز شده بود بخش زیادی از این محصول خریداری شده است.
پارسال حدود 36 تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان این استان خریداری شد.

منبع: ایرنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید