Performancing Metrics

برد نیشیکوری و ویلیامز در روز سوم مسابقات تنیس | اتاق خبر
کد خبر: 364185
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1395 - 17:40
در روز سوم برگزاری رقابت‌های تنیس المپیک، کی‌ نیشیکوری و سرنا ویلیامز حریفانشان را شکست دادند.

نيشيكوري

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در مهم‌ترین بازی‌های تنیس انفرادی مردان امروز (سه‌شنبه) کی نیشیکوری توانست حریف استرالیایی خود جان میلمان را شکست دهد. در مسابقات انفرادی زنان نیز سرنا ویلیامز، کورنه آلیزه از فرانسه را پشت‌سر گذاشت.

کی نیشیکوری توانست با نتیجه‌ دو بر صفر حریفش را شکست دهد. این بازی در دو ست با نتایج 7 – 6 و 6 – 4 به پایان رسید. در مهم‌ترین مسابقه زنان نیز سرنا ویلیامز با نتیجه‌ دو بر صفر کورنه آلیزه را از پیش‌رو برداشت. این بازی در دو ست با نتایج 7 – 6 و 6 – 2 انجام شد.

ویلیامز بعد از برد خود مقابل کورنه گفت: انگیزه خوبی برای برد داشتم زیرا قبلا مقابل او خوب عمل نکرده بودم. او می‌گوید که می داند چگونه مقابل من بازی کند. هر دفعه که با او بازی کردم در شرایط خوبی نبودم. بنابراین این بار می خواستم خوب عمل کنم.

در دیگر بازی‌های مهم مردان گائل مونفیس با نتیجه‌ دو بر صفر دوترا سیلوا از برزیل را از پیش‌رو برداشت و مولر ژیل از لوکزامبورگ با نتیجه‌ دو بر صفر جوویلفرد سونگای فرانسوی را شکست داد.

در رقابت‌های مهم بامداد چهارشنبه رافائل نادال با سپی آندرا از ایتالیا و اندی ماری با موناکو جوان آرژانتینی روبرو می‌شوند.

انتهای‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید