Performancing Metrics

فروش برنج خارجی با نام برنج طارم در زنجان | اتاق خبر
کد خبر: 364969
تاریخ انتشار: 24 مرداد 1395 - 17:07
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت:‌ در روزهای اخیر با انجام بازرسی‌های منسجم از همه واحدهای عرضه برنج در سطح استان مشاهده شد که 8 واحد اقدام به اختلاط برنج خارجی در گونی‌های برنج ایرانی و عرضه آن با نام برنج طارم کرده‌اند.

اتاق خبر: مرتضی ممیزی گفت: در روزهای اخیر با انجام بازرسی‌های منسجم از همه واحدهای عرضه برنج در سطح استان، همه موارد از جمله قیمت فروش، کیفیت، ارائه فاکتور و مسائلی از این قبیل مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

وی افزود: در طول اجرای طرح مشاهده شد که 8 واحد اقدام به اختلاط برنج خارجی در گونی‌های برنج ایرانی و عرضه آن با نام برنج طارم کرده‌اند که بلافاصله نسبت به تشکیل صورت‌جلسه تخلف اقدام و گزارشات به شعب اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارسال شد.

 این مسئول اظهار کرد: اقدامات اولیه درخصوص پرونده‌های وارده انجام و جلسات رسیدگی با حضور متخلفان تشکیل شد. با دریافت گزارشات کارشناسی، تخلف تقلب در کسب محرز و مشخص شد، برنج‌های عرضه شده به هیچ‌وجه ایرانی نبوده است.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان خاطرنشان کرد: بر این اساس و پس از سیر مراحل قانونی، 6 پرونده مختومه و متخلفان طبق آرای صادره به پرداخت جزای نقدی بالغ بر 170 میلیون ریال محکوم شدند.

 وی ادامه داد:‌ همچنین عامل قاچاق 710 ثوب انواع پوشاک خارجی، به‌دلیل عجز در ارائه مدارک گمرکی معتبر و احراز ورود غیرقانونی کالاها به داخل کشور، طبق رأی صادره علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت، به پرداخت جریمه نقدی به‌میزان 145 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید