Performancing Metrics

خلف وعده وزارت کار در ارسال اصلاحیه قانون کار به مجلس | اتاق خبر
کد خبر: 365686
تاریخ انتشار: 28 مرداد 1395 - 03:45
دبیر کل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری از خلف وعده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارسال اصلاحیه قانون کار به مجلس شورای اسلامی بدون دریافت نظرات نمایندگان کارگری و کارفرمایی خبر داد و گفت: نسبت به این موضوع به نمایندگان مجلس اعتراض می‌کنیم.

اتاق خبر:سید هادی ابوی با اشاره به اقدام اخیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارسال اصلاحیه قانون کار به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این اصلاحیه بدون جلب نظر نمایندگان کارگری و کارفرمایی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه در شورای سه‌جانبه ملی نزدیک به 45 روز پیش مقرر شد تا اصلاحیه قانون کار با جلب‌ نظرات اعضا به مجلس شورای اسلامی ارسال شود، تصریح کرد: برخلاف‌ نظر اعضا این اصلاحیه به مجلس شورای اسلامی رفت در حالی که خلاف نظرات ما به مجلس ارسال شده بود.

ابوی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این دوره جدید ارتباط خوبی با تشکل‌های کارگری گرفته‌اند، گفت: در ارتباط با اصلاح قانون کار نظراتی داریم که باید اعمال شود در غیر این صورت هر گونه اصلاحیه بدون جلب نظر ما جدیداً مورد اعتراض قرار خواهد گرفت.

به گزارش فارس، اخیراً دولت در اقدامی بی‌سروصدا و بدون اطلاع شرکای اجتماعی اصلاحیه قانون کار را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده است و شدیداً مورد انتقاد جامعه کارگری قرار گرفت.

منبع: ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید