Performancing Metrics

معرفی و توضیح ۳ جزیره توریستی تایلند | اتاق خبر
کد خبر: 367800
تاریخ انتشار: 6 شهریور 1395 - 22:46
ما در این مقاله قصد داریم تا با معرفی و توضیح ۳ جزیره توریستی تایلند، شما مسافرین محترم تور تایلند را برای داشتن بهترین لحظات در تایلند راهنمایی کنیم.

همانطور که میدانید تایلند از مجموعه جزایر تشکیل شده است که در کنار هم برای هر توریست خوش ذوقی می تواند به عنوان مقصد رویایی انتخاب و بررسی شود.

Ko Lipe
Ko Lipe

Ko Lipe

این ساحل زیبا و  رویایی، جزو توریستی ترین و پرطرفدار ترین سواحل تایلند محسوب میشود. نام این ساحل به عنوان “ساحلی عالی و کامل” در فهرست جغرافیایی ملی “بهترین های جهان در سال ۲۰۱۲” به ثبت رسیده است. این جزیره با دو ساحل و داشتن سخره مرجانی، یکی از زیباترین جزایر تایلند می باشد و برای مسافران تور تایلند، یکی از رویایی ترین لحظات را رقم میزند.

James Bond Beach
James Bond Beach

James Bond Beach

جزیره ای که سری مشهور فیلم های جیمز باند در آن ساخته و فیلم برداری شده است، یکی از زیباترین و رویایی ترین مقاصد برای مسافران تایلند محسوب میشود. تقریبا تمامی مسافران تور تایلند از گشت و گذار در این جزیره خاطه خوشی دارند و به دیگر مسافران نیز آنجا را توصیه میکنند.

Maya Bay
Maya Bay

Maya Bay

یکی دیگر از مکان های مشهور و هالیودی تایلند، خلیج مایا می باشد. این خلیج زیبا و دیدنی در واقع محل ضبط فیلم “ساحل” با بازی لئوناردو دیکاپریو بوده است و نیمی‌از شهرت خود را مدیون این فیلم است. این ساحل پوشیده از سخره هتی آهکی می باشد و زیبایی خاص و منحصر به فردی دارد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید