Performancing Metrics

واکنش عضو شورای فنی کشتی فرنگی به خداحافظی بنا | اتاق خبر
کد خبر: 369060
تاریخ انتشار: 14 شهریور 1395 - 19:59
عضو شورای فنی کشتی فرنگی با بیان اینکه امیدوار بود، محمد بنا کارش را در تیم ملی کشتی فرنگی ادامه دهد، تاکید کرد: محمد بنا هیچ موقع سازش نداشته و همیشه خواسته است با تفکرات خود گام بردارد و بر همین اساس نیز استعفا داده است.

حسین ملاقاسمی

 به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسین ملاقاسمی در واکنش به استعفای محمد بنا گفت: از دیدگاه من محمد بنا مربی شایسته‌ای بود و من به شخصه ارزش زیادی برای او قائل بودم، هستم و خواهم بود و اتفاقات پیش آمده از ارزش‌های محمد بنا کم نخواهد کرد. من امیدوار بودم که بماند و به کار خود ادامه دهد.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: محمد بنا اختیار کاملی در انتخاب ملی‌پوشان برای المپیک داشت و شورا و فدراسیون به سبب کمبود وقت هیچ نقشی نداشتند و شورا و فدراسیون امیدوار بودند که محمد بنا گام‌های مثبتی به سمت موفقیت و آرامش بردارد بر این اساس اختیارات کامل به بنا داه شد.

وی افزود: البته در میانه راه اشتباهاتی نیز می‌دیدیم که به ایشان تذکر داده می‌شد اما او کار خودش را ادامه می‌داد و اگر دخالت ما ادامه‌دار می‌شد و در نهایت در المپیک نتیجه خوبی کسب نمی‌شد، تمام مشکلات به گردن شورا و فدراسیون می‌افتاد و ما تا بعد از المپیک هیچ دخالتی نداشتیم.

ملاقاسمی توضیح داد: اما اکنون بعد از المپیک مقرر شد که باید در چارچوب مشخص شده از سوی فدراسیون و شورا به فعالیت خود ادامه دهد و هر کار که دلش می‌خواهد انجام ندهد و ما توضیح داده بودیم که باید تحت قوانین و نظر شورا و فدراسیون به پیش رود. البته خود او نیز تصور نمی‌کرد که با این مشکلات مواجه شود و ملی‌پوشان این گونه نتیجه بگیرند. محمد بنا به انتخاب خود شش ملی‌پوش که به آن‌ها اطمینان داشت با خود به المپیک برد و انتظار داشت که بدرخشند اما نتیجه برعکس شد و همه آن‌ها نیز خداحافظی کردند.

او ادامه داد: محمد بنا می‌دانست اگر بماند باید با نسل جدید و طبق قوانین فدراسیون و شورا ادامه دهد و من تصور می‌کنم که او هیچ موقع سازش نداشته و همیشه خواسته است با تفکرات خود گام بردارد و بر همین اساس نیز استعفا داده است.

ملاقاسمی با آرزوی موفقیت برای محمد بنا گفت:‌ من، خادم و فدراسیون دوست داشتیم که محمد بنا بماند  و به کار خود ادامه دهد. متاسفم که رفت. هر کس تفکراتی دارد و احتمالا او نیز تصمیم‌گیری کرده و بعد از تصمیم‌گیری خود به این نتیجه رسیده است.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی در پایان گفت: نه فدراسیون و نه مردم، موفقیت‌های محمد بنا در المپیک لندن را فراموش نمی‌کنند.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید