Performancing Metrics

توسعه تعاونی‌ها با نگاه صادراتی در اولویت است | اتاق خبر
کد خبر: 369844
تاریخ انتشار: 18 شهریور 1395 - 10:38
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعاون را راهکار حل مشکل بیکاری و ابزار توسعه اشتغال دانست و گفت: توسعه تعاونی‌ها با نگاه صادراتی در اولویت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

اتاق خبر: علی ربیعی در یازدهمین جشنواره تعاونی‌ های برتر استان یزد با اشاره به وضعیت روبه رشد و بهبود کشور در زمینه اقتصادی اظهار داشت: دولت یازدهم نگاه ویژه ای به توسعه تعاونی ها به ویژه تعاونی های صادراتی دارد.

وی با اشاره به نقش تعاونی‌ ها در پیشرفت و توسعه کشور ادامه داد: متولی تعاونی ها وزارت کار و تعاون است از این رو توسعه کیفی تعاونی ها را به عنوان یکی از سیاست های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دنبال می‌ کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تعاون تنها یک بخش اقتصادی صرف نیست عنوان کرد: تعاونی ها با توجه به شیوه کاری که به شکل گروهی دارند می تواند به عنوان یک الگوی اجتماعی در ارتباط با مردم شیوه زندگی‌ و کار گروهی را توسعه دهند.

وی با اشاره به نقش موثر شرکت های تعاونی در ایجاد اشتغال ادامه داد: تعاونی‌ ها باید فعالیت های خود را بر اساس شناخت نیاز های جامعه راه ‌اندازی کنند تا ضمن تاثرگذاری در ایجاد اشتغال‌ در توسعه کشور نیز سهیم باشند.

ربیعی با اشاره به سهم تعاونی‌ها در اقتصاد کشور تصریح کرد: در شرایط دشواری که دولت تدبیر مدیریت اجرایی کشور را به دست گرفت با راه اندازی و بهره برداری از واحدهای تعاونی سرمایه گذاری ها را به اشتغال تبدیل کرد.

وی با اشاره به تغییر وضعیت کشور از رشد منفی به سمت بهبودی و رشد مثبت ادامه داد: خوشبختانه وضعیت استان یزد نیز با توجه به ویژگی هایی که مردمان این دیار در سخت کوشی دراند رو به رشد رفته و به این استان خوش بین هستیم.

وزیر کار تصریح کرد: با راه اندازی و بهره برداری از بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان یزد در قالب تعاونی ها در امروز برای بیش از ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید