Performancing Metrics

آغاز مسابقات کشوری کاراته بانوان سبک «کیوکوشین» در استان لرستان | اتاق خبر
کد خبر: 369859
تاریخ انتشار: 18 شهریور 1395 - 15:19
رئیس هیئت کاراته استان لرستان از برگزاری نهمین دوره مسابقات کشوری کاراته بانوان کشور سبک «کیوکوشین» در این استان خبر داد.

به گزارش اتاق خبر سید سعید قاسمی در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه  نهمین دوره مسابقات کشوری کاراته بانوان سبک «کیوکوشین» در لرستان برگزار می شود، اظهار داشت: پیش از این هشتمین دوره مسابقات کشوری کاراته بانوان نیز به میزبانی لرستان برگزار شده بود.

وی با بیان اینکه هیئت کاراته در دو رشته سبک های آزاد و کنترلی فعالیت می کند، تصریح کرد: در این مسابقات همه سبک های رشته آزاد مجاز به شرکت و رقابت هستند.

رئیس هیئت کاراته استان لرستان با اشاره به اینکه ۱۰ استان در این دوره از مسابقات حضور دارند، افزود: از لرستان بالغ بر ۷۰ ورزشکار در قالب چند تیم در این مسابقات به رقابت می پردازند.

قاسمی با بیان اینکه ۱۶ تیم از سراسر کشور در این دوره از مسابقات حضور دارند، تصریح کرد: مسابقات از سطح فنی خوبی برخوردار بوده و همه ورزشکاران آمده اند تا داشته ها و اندوخته های خود را به نمایش بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه در دوره قبلی این مسابقات لرستان توانست در سکوی قهرمانی بایستد، ادامه داد: نهمین دوره مسابقات کشوری کاراته بانوان ۱۸ و ۱۹ شهریور ماه و به مدت دو روز در سالن شهید توکل مصطفی زاده خرم آباد برگزار می شود.

رئیس هیئت کاراته استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه سالن برگزاری این مسابقات متعلق به آموزش و پرورش استان است، گفت: متاسفاته ما هر ساله برای برگزاری مسابقات مجبوریم از امکانات سایر نهادها استفاده کنیم.

قاسمی با بیان اینکه در صورت حمایت بانوان کاراته کار استان می توانند به راحتی سکوهای قهرمانی را تصاحب کنند، تصریح کرد: حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان خوب است و دغدغه ورزش را دارند اما آنها نیز مشکلاتی را در خصوص تامین امکانات ورزشی استان دارند.

رئیس هیئت کاراته استان لرستان ادامه داد: ۴۵ هیئت ورزشی فعال داریم و باید ۴۵ سالن ورزشی برای این هیئت ها وجود داشته باشد اما اکثر این هیئت ها در سالن های استیجاری فعالیت می کنند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید