Performancing Metrics

خاموشی در شیراز به ۳۲۱ دقیقه رسید | اتاق خبر
کد خبر: 369873
تاریخ انتشار: 18 شهریور 1395 - 13:49
مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز از کاهش میزان خاموشی به ۳۲۱ دقیقه طی سالهای اخیر در شیراز خبر داد.

اتاق خبر: محمدحسن صحرائیان، ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شرکت توزیع برق شیراز، گفت: کاهش میزان خاموشی از ۸۷۷ دقیقه به ۳۲۱ دقیقه و کاهش ضریب حوادث نیز با اقدامات اجرایی شده، از ۳.۱۱ درصد به ۰.۷۸ درصد کاهش یافت.

وی ادامه داد: در روند تغییر تلفات انرژی و علی‌رغم آنکه مشکلاتی زیادی وجود دارد، در سال‌های ۹۲ تا ۹۴ میزان تلفات از ۱۷.۴۸ درصد به ۱۱.۵۱ درصد کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز افزود: روند نصب کنتور در شرکت توزیع نیروی برق شیراز طی این سال‌ها از ۱۴ روز به ۳ روز کاهش یافته، حال آنکه شاخص توانیر ۷ روز است.

صحراییان ادامه داد: راه‌اندازی گروه خط گرم را یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار در این شرکت که اقدامات آنها منجر به کاهش تعداد خطوط بحرانی از ۵۱ به ۷ خط شده است.

وی تصریح کرد: طی یکسال اخیر ۱۴۰ میلیارد تومان  پروژه آماده افتتاح شده که ۷۰ میلیارد تومان آن ویژه هفته دولت بوده است.

صحرائیان با اشاره به اینکه بخشی از این پروژه‌ها با اعتبارات وزارت نیرو و بخشی با همراهی و مشارکت بخش خصوصی اجرایی شده است، گفت: پروژه‌های اجرایی شده با مشارکت بخش خصوصی، به واسطه تکلیفی که برای جذب سرمایه‌گذار وجود دارد، از اهمیت بسیار بیشتری در مقایسه با پروژه‌های اجرایی شده از محل اعتبارات وزارت نیرو، برخوردار است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید