Performancing Metrics

تصفیه‌خانه خلخال تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد | اتاق خبر
کد خبر: 370191
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1395 - 03:54
مدیرعامل آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: بر اساس قرارداد منعقده با سرمایه‌گذار تصفیه‌خانه خلخال تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

اتاق خبر: مدیرعامل آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: بر اساس قرارداد منعقده با سرمایه‌گذار تصفیه‌خانه خلخال تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

داوود نجفیان ظهر شنبه در جلسه بررسی روند اجرای این پروژه تصریح کرد: این پروژه به شیوه BOT به سرمایه‌گذار بخش خصوصی سپرده شده است.

وی افزود: در این شیوه سرمایه‌گذار بعد از احداث تا مدتی از پروژه بهره‌برداری کرده و سپس کل محدثات را به شرکت آب منطقه‌ای انتقال می‌دهد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان متذکر شد: به دلیل محدودیت‌های مالی استفاده از این ظرفیت سرمایه‌گذاری در برخی پروژه‌های آبرسانی در دستور کار قرار گرفته است.

نجفیان افزود: این پروژه از نیازهای ضروری شهرستان خلخال است و با توجه به جمعیت تحت پوشش می‌تواند بخش مهمی از دغدغه‌های فعلی را مرتفع سازد.

وی همچنین به مطالعه‌ آبرسانی خلخال و کوثر اشاره و تأکید کرد: سدهای اندبیل، نیاخرم، هشتجین، سنگ آباد، نیلق، زاویه کرد، زرج‌ آباد و مجره در دست مطالعه است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان همچنین به اجرای سد بفراجرد با هدف تأمین آب شرب خلخال اشاره و تأکید کرد: این سد با حجم تنظیمی ۵.۴ میلیون مترمکعب در دهه فجر امسال آبگیری می‌شود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید