Performancing Metrics

10 درصد از مشترکین زنجانی پرمصرف هستند | اتاق خبر
کد خبر: 370805
تاریخ انتشار: 24 شهریور 1395 - 16:39
مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری شهرستان زنجان:
مدیر امور شرکت آب و فاضلاب شهری شهرستان زنجان گفت: 10 درصد از مشترکین زنجانی در زمره مشترکین پرمصرف این شرکت به‌شمار می‌روند.

اتاق خبر: داوود رستم‌خانی با بیان اینکه رعایت الگوی مصرف و مدیریت در این حوزه همواره به عنوان یکی از تاکیدات و هشدارهای شرکت آب و فاضلاب شهری بوده است، افزود: متاسفانه علی‌رغم همه اقدامات انجام شده در این زمینه، باز هم شاهد این مهم هستیم که در حدود 10 درصد از مشترکین این شرکت جزو افرادی هستند که از آن‌ها به عنوان مشترکین پرمصرف یاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به مشترکین پرمصرف این شرکت در شهرستان زنجان هشدارهای لازم در خصوص رعایت الگوی مصرف داده شده است، تصریح کرد: با توجه به شعار «آب هست ولی کم هست» و وجود بحران آب و کم‌آبی، به مشترکینی که بیش از حد مجاز آب مصرف می‌کنند هشدار داده شد؛ چرا که معتقدیم این مایه حیاتی متعلق به نسل و دوره خاصی نبوده و باید از آن به گونه‌ای استفاده کنیم که آیندگان در این زمینه با مشکلات عدیده مواجه نشوند.

 این مسئول با یادآوری اینکه در حال حاضر در شهر زنجان 123 هزار و 992 انشعاب آب و 37 هزار و 799 انشعاب فاضلاب وجود دارد، اظهار کرد: در صورتی که مشترکین پرمصرف نسبت به اصلاح میزان مصرف خود در شبانه‌روز اقدام نکنند، پس از ارسال اخطاریه و تذکر کتبی خدمات آب‌رسانی آن‌ها قطع خواهد شد؛ چرا که پرداخت آب‌بهای زیاد دلیل بر آن نمی‌‌شود که اجازه دهیم مشترکین پرمصرف به این روند ادامه دهند.

 مدیر امور شرکت آب و فاضلاب شهری شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: مشترکینی که ماهانه پنج مترمکعب آب مصرف می‌کنند مشترکین کم‌مصرف و مشترکینی که بیش از 25 مترمکعب آب مصرف می‌کنند، مشترکین پرمصرف محسوب می‌شوند که 10 درصد از مشترکین زنجانی پرمصرف هستند.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید