Performancing Metrics

جریمه 220 میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا در یزد | اتاق خبر
کد خبر: 370977
تاریخ انتشار: 25 شهریور 1395 - 15:48
مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد از جریمه 220 میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا در سالجاری در این استان خبر داد.

اتاق خبر:سید غریب بیژن نیا روز چهارشنبه در نشست خبری با رسانه های استان یزد افزود: جریمه اعمال شده برای قاچاقچیان کالا نسبت به مدت مشابه پارسال حدود 40 درصد افزایش نشان می دهد.
وی ادامه داد: در این مدت 439 فقره پرونده مربوط به کشف کالای قاچاق در استان تشکیل شده که از این تعداد 314 پرونده بررسی و مختومه شده است .
بیژن نیا گفت: اکثر پرونده های کشف کالای قاچاق استان مربوط به گلوگاه شهید مدنی در مسیر جاده سنتو و محور تهران - بندرعباس است.
وی خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاقچیان کالا بر اساس توصیه های مقام معظم رهبری امسال به صورت جدی دنبال می شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد تصریح کرد: علاوه بر کنترل محورهای مواصلاتی استان، بصورت منظم و مستمر گشت های نظارتی با عضویت دستگاه های مختلف در سطح مناطق و شهرستان های استان انجام و به صورت ماهیانه سه الی چهار مرحله کار بررسی و نظارت با حضور اعضای ستاد انجام شود.
وی از اجرای طرح تشدید برخورد با متخلفان فعال در عرضه کالاهای قاچاق در یزد و شهرستان های استان از اول مهرماه خبر داد.
این مسئول گفت: اکثر کالاهای قاچاق در یزد به ترتیب شامل انواع پوشاک ، لوازم آرایشی و کیف و کفش است.
بیژن نیا بر فرهنگ سازی و آگاهی بخشی مردم در توجه به خرید کالاهای ایرانی و مقابله با کالای قاچاق و اجناس خارجی از سوی رسانه ها و سایر دستگاه های فرهنگی تاکید کرد.
استان یزد به دلیل قرار گرفتن در مرکز کشور و کریدور راه های ارتباطی شمال - جنوب ایران از استان هایی است که قاچاق کالا از طریق محورهای این استان صورت می گیرد.

منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید