Performancing Metrics

آغاز بهره‌برداری از پل روگذر امام رضا(ع) | اتاق خبر
کد خبر: 374931
تاریخ انتشار: 17 مهر 1395 - 11:45
پل روگذر امام رضا (ع) در راستای توسعه خطوط حومه ای راه آهن تهران-ورامین-پیشوا با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت راه آهن و معاون حمل و نقل افتتاح شد.

اتاق خبر: محمد موسوی در مراسم بهره‌برداری از پل روگذر امام‌ رضا(ع) گفت: پروژه قطار حومه‌ای تهران-ورامین-پیشوا در سال ۸۷ آغاز شد و بر اساس مصوبه هیئت دولت قرار بود به مترو واگذار شود؛ اما این اتفاق صورت نگرفت.

مدیر پروژه توسعه قطارهای حومه‌ای راه‌آهن افزود: این پروژه در سال ۹۴ پیشرفت ۳۶درصدی داشت و در زمان واگذاری به شرکت قطارهای حومه‌ای (پایان سال ۹۴) تاکنون، ۷۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی تصریح کرد: برای انجام این پروژه، ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه لازم است. پروژه قطار حومه‌ای تهران-ورامین-پیشوا از گرمسار و با خط ۳ و ۴ آغاز می‌شود، سپس به ایستگاه پیشوا رسیده، سپس از ورامین به تهران می‌رسد؛ این خط حومه‌ای در محدوده شهر تهران با ۳ ایستگاه مترو (ایستگاه شهرری جدید، جوانمرد قصاب و ایستگاه راه آهن) متصل می‌شود.

همچنین مراسم کلنگ‌زنی زیرگذر ۱۵ خرداد شهر ورامین، در راستای انجام پروژه قطار حومه‌ای تهران-ورامین-پیشوا هم برگزار شد. این زیرگذر قرار است حداکثر تا ۶ ماه آینده و با هزینه ۴۵ میلیارد تومان افتتاح شود.

همچنین پل روگذر امام رضا (ع) در راستای توسعه خطوط حومه‌ای راه‌آهن تهران-ورامین-پیشوا با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن و معاون حمل و نقل افتتاح شد. این پل روگذر با هدف حذف تقاطع همسطح برای کاهش ترافیک، تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء ایمنی به طول ۴۰۰ متر و ۱۰ دهانه احداث شده است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید