Performancing Metrics

ضرورت جایگزینی شیوه های مدرن به جای سنتی در آبزی پروری | اتاق خبر
کد خبر: 375104
تاریخ انتشار: 18 مهر 1395 - 12:46
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر بر ضرورت جایگزینی شیوه های مدرن به جای سنتی در امر آبزی پروری تاکید کرد.

اتاق خبر:سید احمد حسینی فر، استفاده از فناوری‌های نوین در راستای دستیابی به سطوح بالاتر کیفی و کمی تولید امری ضروریست که بایستی متولیان امر آبزی پروری به این مهم توجه ویژه کنند.

وی ضمن اعلام آمادگی واحد متبوعه خود در حمایت معنوی و موثر از صنعت آبزی پروری و فعالان این بخش افزود: این اتاق در اقدامی حمایتی سال گذشته همایش ملی شیلات را برگزار کرد اما متاسفانه امسال با عدم پیگیری کافی و لازم از سوی آبزی پروران در این زمینه روبه رو بودیم و این در حالی است که انتظار می رفت فعالان در این رابطه پیگیرتر وارد عمل می شدند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر با بیان اینکه در زمان حاضر خوراک مورد نیاز تولیدکنندگان و آبزی پروان از کشورهای دیگر تأمین می شود، تصریح کرد: به تمامی متخصصان این عرصه پیشنهاد می شود تا در جهت راه اندازی خط تولید بومی، خوراک مورد نیاز آبزیان در منطقه اقدام کنند.

حسینی فر گفت: در صورت راه اندازی این خط تولید علاوه بر کاهش هزینه های خرید خوراک مورد نیاز آبزیان، زمینه اشتغال برای افراد زیادی مهیا و تجارت و اقتصاد در منطقه نیز پویاتر می شود.

وی با اشاره به قابلیت های بالقوه فراوان خرمشهر عنوان کرد: بایستی از تمامی دلسوزان برای استفاده بهینه از استعدادها و قابلیت های منطقه در جهت دستیابی به اقتصاد مقاومتی و توسعه تجاری دعوت کرد.

به گفته حسینی فر، رفع مشکلات آبزی پروران از جمله موضوع شوری آب و توسعه زیر ساخت ها برای رونق صنعت آبزی پروری لازم است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید