Performancing Metrics

ضبط کمدی انسانی در تهران به پایان می‌رسد | اتاق خبر
کد خبر: 375841
تاریخ انتشار: 25 مهر 1395 - 03:38
مراحل فیلمبرداری "کمدی انسانها" به کارگردانی محمدهادی کریمی کارگردان فیلم سینمایی "برف روی شیروانی داغ" طی چند روز آینده به پایان می رسد.

به گزارش اتاق خبر، محمد هادی کریمی کارگردان فیلم "کمدی انسان ها" از اتمام فیلمبرداری این فیلم خبر داد و گفت: در حال حاضر مراحل نهایی فیلمبرداری فیلم را سپری می کنیم که تا چند روز آینده در تهران به پایان می رسد.

نیکی کریمی در آخرین ساخته کارگردان


کارگردان "برف روی شیروانی داغ" از تمرکز خود برای ساخت فیلمی با کیفیت گفت و افزود: بعد از پایان این بخش مرحله پس از تولید طولانی را پشت سر خواهیم گذاشت. به احتمال زیاد این مرحله تا سه ماه به طول بیانجامد.

وی در همین راستا و درخصوص حضور فیلم در جشنواره فیلم فجر ادامه داد: به امید خدا که کار به فجر برسد اما برای من بیشتر کیفیت کار مهم است و به همین دلیل هم باید بگویم که با توجه به مرحله پس از تولید شاید فیلم به فجر نرسد. برای من بیشتر از رسیدن کار به جشنواره کیفیت اثر مهم است و نمی خواهم به خاطر این محدودیت زمانی، اثری بی کیفیت ارائه دهم.

نیکی کریمی در آخرین ساخته کارگردان


کریمی درباره زمان اکران این فیلم خاطرنشان کرد: به احتمال بسیار فراوان فیلم برای سال آینده اکران خواهد شد اما در خصوص اینکه اکران نوروزی داشته باشیم یا از الان زمان خاصی اعلام کنم هنوز مشخص نیست.

گفتنی است در این فیلم که کریمی تهیه کنندگی آن را نیز بر عهده دارد بازیگرانی همچون علیرضا شجاع نوری، هومن سیدی، نیکی کریمی، آرمان درویش، لیلا زارع و فرخ نعمتی در کمدی انسانها به ایفای نقش می پردازند.

میزان 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید