Performancing Metrics

محموله سوخت نیروگاه بوشهر در روسیه آماده شد | اتاق خبر
کد خبر: 376823
تاریخ انتشار: 30 مهر 1395 - 06:43
گروهی از کارشناسان ایران محموله سوخت اتمی در نظر گرفته شده برای انتقال به نیروگاه بوشهر را در مجموعه تولید سوخت هسته ای وابسته به روس اتم بررسی کردند.

اتاق خبر:پایگاه روس اتم روز پنجشنبه با اعلام این خبر، افزود: کارشناسانی از سازمان انرژی اتمی ایران از مجتمع هسته ای نووسیبریسک در منطقه سیبری یکی از شرکت های اصلی تولید کننده سوخت هسته ای بازدید کردند.
در این گزارش آمده است: براساس برنامه ریزی انجام گرفته، سوخت هسته ای تازه و ویژه بارگیری سوم نیروگاه هسته ای بوشهر از سوی گروه کارشناسی ایران بازرسی شد و مراحل تولید نیز زیر نظر قرار گرفت.
پایگاه خبری روس اتم نوشته است که کارشناسان ایرانی در بازدید انجام شده به مهارت و توان همتایان خود در مجمتع تولید سوخت هسته ای «ته ول» و همچنین پیشرفته بودن فناوری این مرکز اشاره کردند.
بنا به گزارش این پایگاه، میثم شهابی زاده یکی از اعضای گروه کارشناسان ایرانی گفت: در جریان بررسی ها، فرآیندهای تولید سوخت هسته ای اطلاع رسانی شد و کنترل ها نیز مطابق استانداردها انجام می گیرد که امیدواریم همکاری های درازمدتی با شرکت ته ول به عنوان تولید کننده سوخت و کارخانه نووسیبریسک داشته باشیم.

ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید