Performancing Metrics

تاریخ رونمایی از پیکاپ مرسدس بنز رسما اعلام شد | اتاق خبر
کد خبر: 377047
تاریخ انتشار: 1 آبان 1395 - 13:47
اولین پیکاپ تولید شده توسط مرسدس بنز در ۲۵ اکتبر در سوئد و در فرم کانسپت آن به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از autocar ، مرسدس بنز در یک ویدئو که در شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر گردید ضمن تایید این خبر طرحی از پیکاپ خود را روی پس زمینه سنگی و چوبی به نمایش درآورد که نشان از قابلیت های مختلف آن دارد.

درحالی مرسدس بنز اولین پیکاپ خود را روانه بازار می‌کند که در مقابل رنو نیز آلاسکان را که برپایه نیسان ناوارا تولید شده به عنوان اولین پیکاپ خود معرفی کرده است.

پیکاپ مرسدس بنز

پیکاپ مرسدس بنز

در مراسم رونمایی از این پیکاپ دکتر دیتر زیچه مدیرعامل گروه دایملر، ولکر مورنهینوگ رییس مرسدس بنز و گوردن واگنر مدیر بخش ون مرسدس حضور خواهند داشت تا با رونمایی از این محصول پلی بین اتومبیل های تجاری و سواری بزنند. این پیکاپ در تاسیسات اسپانیا و آرژانتین که به طور مشترک تحت مالکیت دایملر و رنو-نیسان قرار دارد تولید خواهد شد.

پیکاپ مرسدس بنز

پیکاپ مرسدس بنز

کارلوس گوسن مدیر رنو-نیسان در مصاحبه ای نمایشگاه پاریس گفته بود : « شراکت ما و دایملر موجب خواهد شد تا توسعه محصولات سرعت بیشتری گرفته و هزینه های ساخت کاهش یابد که در نتیجه مشتریان می‌توانند خودروهایی در کلاس های مختلف با بروز ترین فناوری ها و قیمت های رقابتی در اختیار داشته باشند. »

پیکاپ مرسدس بنز

پیکاپ مرسدس بنز

قطعا مرسدس بنز از اینکه پیکاپ جدیدش در کنار محصولاتی مثل رنو آلاسکان و نیسان ناوارا NP300 تولید خواهد شد سود می‌برد. با وجود این شراکت ها، مرسدس بنز تاکید کرده است که پیکاپش از شخصیت مستقلی برخوردار بوده و سیستم تعلیق و پیشرانه های خودش را خواهد داشت.

همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌شود محصول جدید بنز ارتفاع کمتری نسبت به محصولات رنو و نیسان داشته و عریض تر از آنها می‌باشد. با وجود اینکه بخش های جلویی مانند چراغ ها استتار شده اند اما زبان طراحی مرسدس بنز در آنها به خوبی مشخص است. از آنجایی که داشبورد پیکاپ مرسدس نیز استتار شده است می‌توان حدس زد طراحی داخلی آن نیز متفاوت از نیسان خواهد بود.

پیکاپ مرسدس بنز

پیکاپ مرسدس بنز

با اینکه این محصول ویژگی های خاص خود را دارد اما منابع آگاه معتقد هستند ارائه نسخه پرقدرت تر AMG برای این پیکاپ نیز اجتناب ناپذیر خواهد بود. کلاس لوکس محصولات مرسدس بنز حکم می‌کند قیمت پیکاپ این برند نیز گران تر از رقم ۲۲۰۰۰ پوندی نیسان ناوارا باشد. در واقع اگر نیز قیمتی بخواهیم بررسی کنیم شاید فولکس آماروک با ۳۵۰۰۰ پوند نزدیک ترین رقیب آن باشد.

گزارش های قبلی حاکی از این مطلب بود که پیکاپ مذکور در آمریکای شمالی عرضه نشده و بازار هدف آن اروپا، استرالیا، آفریقای جنوبی و آمریکای لاتین خواهد بود.

منبع : اخبار خودرو

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید