Performancing Metrics

اختصاص چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد های تولیدی و صنعتی راکد در چهارمحال و بختیاری | اتاق خبر
کد خبر: 377075
تاریخ انتشار: 1 آبان 1395 - 17:55
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز گفت: با همکاری دستگاه های اجرایی موانع تولید یک واحد صنعتی حل شد و 90 نیروی متخصص به کار بازگشتند.

اتاق خبر:عبادالله کامکار روز شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز، افزود: رفع موانع تولید در چارچوب مقررات و ضوابط صورت می گیرد و به دنبال راهکاری مناسب برای تسریع در این روند هستیم.
وی ادامه داد: امروز حل مشکلات اقتصادی در اولویت کاری دولت قرار گرفته و استان البرز نیز همسو با سیاست های دولت راه رفع موانع تولید را بعنوان بخش مهم و تاثیرگذار دراین زمینه در پیش گرفته است.
کامکار گفت: دراین بین علاوه بر واگذاری امور به بخش خصوصی جلوگیری از تعطیلی واحدهای نیمه تمام مد نظر قرار گرفته چراکه این واحدها در گذشته با سرمایه گذاری فعالیت خود را شروع کرده اند و باید مانع از هدر رفت این منابع شد .
معاون استاندار البرز اضافه کرد: بنابراین آنچه که امروز بیش از همه با هدف کاهش معضل بیکاری باید مورد توجه قرار گیر جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی بعنوان ظرفیتی مهم در استان البرز است .
معاون استاندار با اشاره به اینکه اهتمام جدی برای انتقال دفاتر بازرگانی صنایع مستقر در البرز وجود دارد خاطر نشان کرد: صنایع مستقر در البرز باید نسبت به انتقال دفاتر مرکزی خود به این استان برای برخورداری از امکانات و تمرکز بر روی مسائل اقدام کنند.
وی گفت: اکنون برخی از صنایع که به موانعی برخورد می کنند از دستگاه های البرز انتظار مساعدت دارند در صورتی که پرداخت مالیات، عوارض و سایر پرونده های آنها در پایتخت است.
کامکار تاکید کرد: صنایع مستقر در البرز برای برخورداری از حمایت ها و تمرکز بر روی اقدامات لازم از سوی مسئولین باید نسبت به انتقال دفاتر مرکزی خود به استان اقدام کنند.
در این نشست مشکلات و موانع 7 واحد صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

ایرنا

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید