Performancing Metrics

معاون شرکت راه آهن: به دنبال ارتقاء خدمات حمل و نقل ریلی هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 377638
تاریخ انتشار: 4 آبان 1395 - 16:56
معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: به دنبال ارتقاء کمی و کیفی خدمات در حمل و نقل ریلی کشور و ارایه خدمات و سرویس های گوناگون برای قشرهای مختلف مردم با قیمت های منطقی هستیم.

اتاق خبر:حسن موسوی عصر دوشنبه در حاشیه آیین افتتاح قطار مسافری پنج ستاره حرم به حرم (فدک) در قم افزود: برای ارایه هرچه بهتر خدمات به مسافران از زمان تهیه بلیط تا پیاده شدن از قطار برنامه ریزی کرده و با جدیت به دنبال اجرای آنها هستیم.
وی با اشاره به بهره برداری از قطار مسافری پنج ستاره حرم تا حرم (فدک) در 2 رام و با ظرفیت 280 تا 480 تن که به صورت روزانه از قم به مشهد و بلعکس حرکت می کند، اظهار داشت: قطارهای فدک خدماتی در سطح بسیار مناسب به گردشگران و مردم قم که برای زیارت امام رضا(ع) مشرف می شوند، ارایه می دهد.
معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ویژگی های قطارهای فدک، از بازسازی و تجهیز واگن ها توسط مهندسان داخل کشور خبر داد و گفت: تمامی شرکت هایی که بتوانند از لحاظ تجهیزات، نیروی انسانی و نحوه راهبری قطارها به مشخصات فنی قابل قبول دست پیدا کنند، پنج ستاره خواهند شد.
وی با اشاره به هماهنگی های به عمل آمده برای افزایش خدمات و تعداد قطارها تا بالاترین ظرفیت برای روز اربعین و ایام آخر ماه صفر به ویژه در مسیر تهران ـ مشهد، تصریح کرد: با مشارکت همه نهادهای مرتبط و یکپارچگی خدمات مسافری ریلی و جاده ای درون و برون شهری، تحولات بسیار خوب و چشمگیری در این حوزه ایجاد خواهد شد.
موسوی در پایان با اشاره به برنامه ایمن سازی حریم خطوط راه آهن در مناطق مسکونی، گفت: کارگذاری بلوک های سیمانی برای تامین آسایش و امنیت مردم و کم کردن آلودگی صوتی و بصری و کاهش سوانح برای عابران پیاده برنامه ایمن سازی خطوط راه آهن در شهرها با جدیت پیگیری می شود.
آیین افتتاح قطار مسافری پنج ستاره حرم به حرم (فدک) با حضور استاندار قم و جمعی از مسئولان استانی در ایستگاه راه آهن قم برگزار شد.
قطارهای فدک توسط شرکت ریل پرداز نوآفرین راه اندازی شده و دارای ویژگی هایی از جمله قابلیت حرکت با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت، قابلیت تنظیم دمای فضای داخل کوپه، سامانه صوتی و تصویری، کوپه های چهار تخته با طراحی ارگونومی، سامانه روشنایی و نورپردازی ویژه، عایق های صوتی و حرارتی و تزیینات داخلی لوکس و مدرن است.

ایرنا

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید