Performancing Metrics

برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور | اتاق خبر
کد خبر: 377651
تاریخ انتشار: 4 آبان 1395 - 10:10
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور، فراورده های لبنی و صنایع وابسته و همچنین نخستین نمایشگاه خوراک و آبزیان ششم آبان در تهران برگزار می‌شود.

اتاق خبر: در این نمایشگاه،  ۱۲۰ شرکت خارجی از کشورهایی مانند ترکیه، اتریش، چین،   فرانسه، اسپانیا، بلژیک، ایتالیا، دانمارک، هلند، آلمان، برزیل، استرالیا، هند، کره،   مجارستان،   تایوان، رومانی، آرژانتین  و ژاپن حضور دارند. ضمن اینکه  ۳۶۰ شرکت داخلی نیز جدیدترین محصولات تولیدی و پژوهشی اعم از ماشین آلات، تجهیزات و خدمات مرتبط، انواع تجهیزات مورد نیاز صنایع دامپروری و مکمل‌های خوراکی، دامپزشکی و واکسن‌های دامی، دارو و مکمل‌های غذایی، فرآورده‌ها و تولیدات لبنی، انواع خوراک دام و مکمل، ماشین آلات و تجهیزات، داروهای دامپزشکی و ضد عفونی کننده‌ها، مکمل‌ها و افزودنی‌های خوراک دام و طیور، تجهیزات و لوازم مرغ‌داری، تجهیزات و ماشین آلات دامپروری و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی خود  را به نمایش می‌گذارند.

 در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور، فراورده‌های لبنی و صنایع وابسته  زمینه برای معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای متخصصان کشور در حوزه‌های مختلف و در راستای افزایش سطح مبادلات تجاری  فراهم شده است.

 توسعه صادرات غیر نفتی، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی این حوزه‌ها، اشتغال و کارآفرینی، ارتقای دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان، از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور، فراورده‌های لبنی و صنایع وابسته و نخستین نمایشگاه خوراک و آبزیان ششم تا دهم آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ایران برگزار خوهد شد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید