Performancing Metrics

موضع‏گيري رييس هاليوودي در برابر دونالد ترامپ | اتاق خبر
کد خبر: 377802
تاریخ انتشار: 5 آبان 1395 - 15:28
رییس هالیوودی، دونالد ترامپ و «پیغام سمی، توهین آمیز و نفرت انگیز» او را کوبید. مردی که مدت هاست برای حزب دموکرات مراسم جمع آوری سرمایه برگزار می‌کند، در این انتخابات از هیلاری کلینتون حمایت کرده و به زودی میزبان پرزیدنت اوباما خواهد بود، از فرصت استفاده

به گزارش اتاق خبر، جفری کَتزِنبرگ جمعه شب گذشته وقتی که بالای صحنه جوایز رسپکت  GLSEN در لس آنجلس بود حتی یک بار هم نام دونالد ترامپ را نیاورد، اما تمام حضار سالن مراسم بورلی ویلشر می دانستند او دارد درباره چه کسی چنین با اعتراض  صحبت می‌کند.

مدیر عامل سابق کمپانی دریم وورکس انیمیشن که یک بشردوست مورد احترام است و مدت ها به حمایت از GLSEN (سازمان آموزش ملی که مخصوصا از گروه های اقلیت جنسیتی پشتیبانی می کند) پرداخته، توانست در عین حال هم این نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه را محکوم کند و هم روی این سازمان و هدفش متمرکز باقی بماند.

در برنامه ای که چهره های بسیاری از جمله جولیا رابرتس و کیت هادسون هم در آن روی صحنه رفتند، کتزنبرگ یکی از نخستین سخنگویان بود و گفت او و همسرش مرلین مدت هاست از GLSEN حمایت می کنند و طی دو سال اخیر هدف آن ها برای شان بسیار شخصی هم شده است. کتزنبرگ با اشاره به تولد نخستین نوه اش گفت: «ما پدربزرگ و مادربزرگ شدیم و وقتی به رایان نگاه می کنیم، این حس کاملا ما را در بر می گیرد که کاملا هرکاری انجام خواهیم داد تا از این کودک محافظت کنیم و او را امن نگه داریم. این دقیقا کاری است که GLSEN انجام می دهد. به نحوی می توان گفت که مسئولان GLSEN پدربزرگ ها و مادربزرگ های تمام کودکان هستند.»

کتزنبرگ در ادامه توضیح داد که چرا کار این سازمان امسال چالش برانگیزتر شده است، سالی که در آن کمپینی پرتنش شکل گرفته و به یک نامزد ریاست جمهوری اتهام های حمله جنسی زیادی زده شده است. در سخنانی که باعث شد حضار سالنی که کاملا پر بود برای او با صدای بلند دست بزنند، کتزنبرگ گفت: «وقتی کودکی در زمین بازی قلدری می کند یک چیز است، اما وقتی قلدربازی از سوی یک کاندیدای ریاست جمهوری شکل می گیرد قضیه کاملا فرق می کند. بله مسلما کمپین های ریاست جمهوری باید رقابت های سختی باشند. تا درجه ای این مشکلی ندارد البته در صورتی که کاندیداها احترام متقابل نشان بدهند، از قوانین پیروی کنند و نتیجه نهایی را بپذیرند.»

جمله آخر او یک بار دیگر هم با تشویق مواجه شد که اشاره ای مستقیم به نظرهای بحث برانگیز ترامپ در مباحثه سوم داشت. در پاسخ به این سوال که اگر نتیجه انتخابات روزهشتم نوامبر به نفع او نباشد آن را خواهد پذیرفت یا خیر، ترامپ گفت «همان موقع نگاه می کنم». تا به حال هیچ نامزدی در تاریخ آمریکا چنین حرف شوکه کننده ای نزده بود.

کتزنبرگ در مستقیم ترین حمله خود به ترامپ در ادامه گفت: «وقتی پایه ای ترین رفتار انسانی توسط یک فرد به ظاهر بالغ زیر سوال می رود که می خواهد رهبر کشور ما باشد، قابل درک است که کودکان مان گیج بشوند و به همین دلیل است که حالا بیشتر از همیشه به GLSEN احتیاج داریم. این سازمان در خط مقدم مبارزه با پیغام سمی، توهین آمیز و نفرت انگیزی است که یک مرد با یک میکروفن در این سال به شدت دردناک پخش کرده است. سازمان GLSEN صدایی از منطق را ارایه می دهد که مستقیما با کودکان ارتباط برقرار می کند تا به آن ها بگوید که می توانند بهتر از چیزی باشند که این روزها در اخبار می بینند. به نظرم هدفی از این مهم تر نیست که بخواهم از آن حمایت کنم.»

کتزنبرگ که برای معرفی کردن الایزا بیارد مدیر اجرایی GLSEN و یک بار دیگر هم برای اهدای جایزه الهام بخشی به هادسون روی صحنه رفت، سخنرانی اش را همانطور که آن را آغاز کرده بود به پایان برد و به شرایط جدیدش اشاره کرد: «حرف این پدربزرگ را قبول کنید.»

 

بانی فیلم

نظرات
ADS
ADS
پربازدید