Performancing Metrics

کسب جایگاه چهارم جام باشگاه‌های هندبال آسیا برای نماینده ایران | اتاق خبر
کد خبر: 379528
تاریخ انتشار: 15 آبان 1395 - 18:57
تیم نفت و گاز گچساران تنها نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها در برابر حریف خود مغلوب شد و در جایگاه چهارم ایستاد.

قرعه کشی هندبال باشگاه‌های آسیا

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های جام باشگاه های هندبال آسیا نماینده ایران در دیدار رده بندی به مصاف لخویا قطر رفت و با نتیجه 31 بر 21 مغلوب شد.

تیم نفت‌و گاز گچساران تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها بود که با یک شکست مقابل الجیش قطر، یک تساوی مقابل الجزایر امارات و یک پیروزی در برابر الاهلی اردن توانست همراه الجیش قطر از گروه A به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یابد. در مرحله نیمه نهایی در مقابل الاهلی اردن شکست خورد و برای دیدار رده بندی به مصاف لخویا رفت و با شکست در برابر این تیم به مقام چهارمی این رقابت ها دست یافت.

سعید حیدری‌راد، عارف عالیزاده، نوید زمانی، ایمان آرپناهی، احسان آرپناهی، حامد سلیمانی، میلاد قلندری، محمد اسپری، میلاد قلندری، غریب فراست اصل، امین یوسفی‌نژاد، مهدی موسوی، محمد قاسمی، میثم نوروزی، حسین سلطانی، بهرام رستمی، محمد حسین صالحی و مهرداد صائب، ترکیب تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها بود که به سرمربیگری مهران کیخایی و مربیگری سعید پایاب در این رقابت‌ها حاضر شدند.

نوزدهمین دوره رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا با حضور هشت تیم از کشورهای آسیایی 8 تا 15 آبان‌ماه در اردن در حال برگزاری است. تیم نفت و گاز گچساران تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها بود که در گروه A با الاهلی اردن، الجزیره امارات و الجیش قطر به رقابت پرداخت. در گروه B نیز لخویا قطر (قهرمان دوره قبل)، الاهلی بحرین، النور عربستان و اهلی سداب عمان به مصاف هم رفتند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید