Performancing Metrics

مکان بهتری به نام شهید طهرانی مقدم نامگذاری شود | اتاق خبر
کد خبر: 382669
تاریخ انتشار: 9 آذر 1395 - 02:24
دوستی:
نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، گفت: برای کربلا باید برنامه ریزی وسیعی داشته باشیم و ستاد برگزاری مراسم اربعین باید از امروز برنامه ریزی خود را برای اربعین سال آینده انجام دهد.

اسماعیل دوستی نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اسماعیل دوستی در سیصد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران، گفت: این راهپیمایی عظیم مسلمانان در اربعین جای شکر دارد اما باید در این جا شهدا را یاد کنیم ، اگر ایثار شهدا نبود اگر جان فشانی شهدا نبود شاید امروز هم مسلمانان نمی توانستند چنین رزمایش بزرگی را به رخ جهانیان بکشند لذا جا دارد شهدا را یاد کنیم و شکر نعمت به جا آوریم .

نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه افزود: بدون شک اقدامات شهرداری تهران در کربلا جای تقدیر دارد اما ما باید از همین امروز برای اربعین سال آینده برنامه ریزی کنیم و برنامه ریزی وسیعی داشته باشیم .

براساس گزارش سایت شورای اسلامی شهر تهران، دوستی در ادامه سخنان خود با انتقاد از نامگذاری میدان کاج به نام شهید طهرانی مقدم گفت: شهید طهرانی مقدم بنیانگذار صنایع موشکی ما بوده و این اقتداری که ما امروز از آن بهره مندیم به واسطه همین اقدام است. بنابراین نامگذاری میدانی که نام آن کاملا در بین شهروندان مصطلح شده بود به نام شهید طهرانی مقدم کار درستی نیست . باید بزرگراه یا جای بهتری به نام این شهید بزرگ نام گذاری شود تا همواره بین مردم یاد و نام او تداعی کننده دانش و اقتدار جمهوری اسلامی ایران باشد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید