Performancing Metrics

وضعیت جدول رده بندی گرندپری بانوان جهان در پایان دور هشتم | اتاق خبر
کد خبر: 382793
تاریخ انتشار: 10 آذر 1395 - 11:24
مسابقات شطرنج گرندپری بانوان جهان در حالی امروز با برگزاری دیدارهای دور نهم پیگیری می شود که پس از هشت دور رقابت میان شرکت کنندگان، سارا سادات خادم الشریعه در رده چهارم قرار دارد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر ، این مرحله آخر از رقابت های شطرنج گرندپری بانوان جهان است که از هفته گذشته در خانه شطرنج خانتی مانسیسک روسیه و با حضور دوازده بازیکن آغاز شد.

سارا سادات خادم الشریعه نماینده ایران در این رقابت ها است. وی که در مرحله دوم مسابقات گرندپری بانوان جهان و در تهران موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد، امروز چهارشنبه و در دور نهم از مرحله آخر این رقابت ها به مصاف «الگا» از روسیه می رود.

خادم الشریعه در حالی امروز به مصاف این حریف روس خود می رود که طی دیدارهای گذشته صاحب دو برد و پنج تساوی شد و نتیجه یک دیدار را هم واگذار کرد. این بانوی شطرنج باز کشورمان با این نتایج و مجموع ۵ امتیاز، فعلا جایگاه چهارم جدول رده بندی گرندپری بانوان جهان را در اختیار دارد.

در این جدول نینو از گرجستان و جو ونجو از چین هر یک با ۶ امتیاز اول و دوم هستند و رده سوم هم در اختیار الکساندرا از روسیه است که صاحب ۵.۵ امتیاز تا به این مرحله از مسابقات شده است.

رقابت های شطرنج گرندپری بانوان جهان طی یازده دوره برگزار می شود.

94105

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید