Performancing Metrics

رئیس اتاق ایران با رئیس کنفدراسیون صنعت هند دیدار کرد | اتاق خبر
کد خبر: 383390
تاریخ انتشار: 15 آذر 1395 - 10:52
غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران عصر شنبه در حاشیه همایش تجاری هند و ایران با نوشاد فوربس، رئیس کندراسیون صنعت هند دیدار کرد.

اتاق خبر: غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران عصر شنبه در حاشیه همایش تجاری هند و ایران با نوشاد فوربس، رئیس کندراسیون صنعت هند دیدار کرد.

شافعی که سرپرستی هیات اقتصادی اتاق ایران را همراه با محمد جواد ظریف وزیر خارجه در سفر به سه کشور آسیایی هند، چین و ژاپن به عهده دارد، پس از حضور در همایش تجاری هند و ایران با نوشاد فوربس، رئیس کندراسیون صنعت دیدار کرد.

در این نشست دو طرف بر ارتقای همکاری بخش خصوصی ایران و هند تاکید کردند. شافعی با اشاره به روابط میان دو کشور از گذشته های دور، خواستار توسعه روابط تجاری و افزایش مبادلات اقتصادی ایران و هند شد. رئیس اتاق ایران همچنین تاکید کرد در سیاست راهبردی «نگاه به شرق» جمهوری اسلامی ایران، که در دوران پساتحریم نیز با قوت استمرار خواهد داشت، هند حائز جایگاه ویژه و ممتازی بوده و هست.

شافعی همچنین بر آمادگی اتاق ایران به عنوان نماینده بخش خصوصی ایران برای نقش آفرینی در توسعه مناسبات اقتصادی و دوجانبه میان دو کشور تاکید کرد.

فعالان بخش خصوصی ایران پس از حضور در همایش تجاری هند و ایران، با نمایندگان بخش خصوصی و صنعت هند مذاکرات رودررو (B2B)‌ برگزار کردند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید