Performancing Metrics

اولین کارگاه مشترک آموزشی بازارهای سرمایه ایران و آلمان | اتاق خبر
کد خبر: 388294
تاریخ انتشار: 23 بهمن 1395 - 20:40
با همکاری بورس تهران و آلمان برگزار شد؛
نخستین کارگاه مشترک آموزشی بازارهای سرمایه ایران و آلمان در راستای تفاهم نامه همکاری میان سازمان بورس با همتای آلمانی خود، «بافین»، برگزار شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، در پی امضای یادداشت تفاهم همکاری بین سازمان بورس و اوراق بهادار با همتای آلمانی خود، «بافین» در شهریور ماه سال جاری و در راستای یکی از مفاد این تفاهم نامه که در برگیرنده تبادل مشترک اطلاعات و تجربه در حوزه های فعالیت هر دو طرف است، اولین کارگاه مشترک آموزشی به میزبانی سازمان بورس و با شرکت مقامات ارشد «بافین» و «دویچه بوندزبانک» در تهران در روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه برگزار شد.

در این کارگاه دو روزه موضوعات و مباحثی همچون مسئولیت‌های نظارتی بافین؛ شامل مروری بر «بافین» و همکاری بین‌المللی در طرح نظاراتی بین «بافین» و همتایان خارجی بویژه اروپایی، شفافیت و انضباط بازار، سیستم فناوری اطلاعات و نظارت بر معاملات، نقش «دویچه بوندزبانک» در انتشار اوراق بهادار فدرال آلمان؛ شامل مدیریت بدهی فدرال آلمان، فرآیند حراج، گروه «حراج انتشار اوراق قرضه»، و سیستم «عرضه اوراق قرضه (BBS)»، نقدینگی در بانک‌ها و تاثیر آن بر بازار سرمایه کشور آلمان توسط آقایان دکتر یوهانس انگلس، سیاستگذار ارشد، و یوخن السن، کارشناس سیاست بین‌المللی و ثبات مالی از بافین، و دکتر مارتین پونتزن، مدیر همکاری فنی بانک مرکزی از دویچه بوندزبانک ارائه شد.

یادآور می‌شود در حاشیه این کارگاه، مقامات ارشد سازمان بورس با همتایان آلمانی، راه‌های تقویت و گسترش سطح همکاری بین دو بازار را مورد بررسی قرار داده و برنامه راهبردی ترسیم کردند. «بافین» نظارت بر بازار مالی کشور آلمان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید