Performancing Metrics

بخشودگی جرایم وام‌های زیر 100 میلیون تومان اجرایی می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 388926
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1395 - 17:28
تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جریان تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان از اجرایی شدن بخشودگی سود و جرایم وام‌های زیر 100 میلیون تومان از امروز خبر داد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اکبر رنجبرزاده در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی را به این شرح قرائت کرد:

سید قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه به وزیر فرهنگ: جا به جایی مدیران لایق و توانمند و عدم همکاری با مجمع نمایندگان استان کرمانشاه.

حسین نیاز آذری نماینده بابل به وزیر علوم: نظارت بیشتر بر عملکرد دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه پیام نور استان مازندارن را و به وزیر تعاون درخصوص تسریع در اتمام سالن ورزشی کارگران شهرستان.

ذبیح‌الله نیک فر نماینده مردم لاهیجان به همراه 44 نفر از نمایندگان: عدم اجرای قانون بخشودگی جرایم بانکی

اکبر رنجبرزاده در این‌باره، گفت: این مهم از امروز به بانک‌ها ابلاغ شده است و بخشیدگی جرایم و سود وام‌های معوق شده زیر یک صد میلیون تومان از امروز آغاز می‌شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر اقتصاد: برداشت غیرقانونی از حساب های مردم با عنوان ارسال پیامک توسط بانکها به ویژه از حساب افراد زیر مجموعه کمیته امدادی که بعضا تلفن همراه ندارند اما هزینه پیامک بانک ها از حساب آن‌ها کم می شود.

عبدالکریم حسین‌زاده نماینده مردم نقده و اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد به وزرای صنعت و کشاورزی: چرا نسبت به عدم پرداخت مطالبات کشاورزان توسط کارخانه قند نقده و همدان بی تفاوتی محض وجود دارد؟ پیگیری حل معضل عدم پرداخت پول چغندرکاران را مورد توجه ویژه قرار دهید.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید