Performancing Metrics

دیگر آب اهواز قطع نمی‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 388967
تاریخ انتشار: 5 اسفند 1395 - 16:35
وزیر نیرو:
وزیر نیرو در حاشیه افتتاح پروژه تأمین برق اضطراری تأسیسات آب شرب اهواز، گفت: به هیچ وجه دیگر در این زمینه مشکلی نیست و آب قطع نخواهد شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حمید چیت چیان امروز (پنجشنبه) در حاشیه بازدید رئیس جمهور و جمعی از وزرای دولت از تصفیه خانه شماره 2 اهواز و افتتاح پروژه تأمین برق اضطراری تأسیسات آب شرب، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیزل ژنراتورها از گازوئیل استفاده می‌کنند؛ لذا در تصفیه خانه شماره دو اهواز از گازوئیل استفاده می‌کنیم و مخزن گازوئیل خواهیم داشت که اگر گاز و برق قطع شود این دیزل ژنراتورها می‌توانند با استفاده گازوئیل برق تولید کنند تا تصفیه خانه به فعالیت خود ادامه دهد.

وی افزود: البته این دیزل ژنراتورها نمی‌توانند دائما در مدار باشند زیرا گازوئیل مصرف می‌کنند و گازوئیل یک سوخت گران است؛ بنابراین در اینجا از سیستم سوم گزاینجین gase engine استفاده می‌شود که دیزل ژنراتورهایی هستند که از گاز طبیعی استفاده می‌کنند. این دیزل ژنراتورها را شرکت آبفا سرمایه‌گذاری می‌کند. 

وزیر نیرو در پاسخ به سؤال رییس جمهور مبنی بر اینکه آیا دیگر آب مردم قطع نخواهد شد؟ گفت: به هیچ وجه دیگر در این زمینه مشکلی نیست و آب قطع نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید