Performancing Metrics

رشد ۱۰درصدی قیمت مسکن درسال۹۶ | اتاق خبر
کد خبر: 390412
تاریخ انتشار: 1 فروردین 1396 - 09:50
رییس اتحادیه مشاوران املاک:
رییس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به اینکه پایان سال ۹۵ پایان رکود در بازار مسکن است،افزود: در سال ۹۶بازار مسکن وارد رونق می شود.
 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، حسام عقبایی با اشاره به اینکه وضعیت معاملات مسکن در ماه های دی و بهمن  ماه افزایش یافته، افزود: امیدوارهستیم این روند افزایش رشد معاملات مسکن در حوزه خرید و اجاره نیز بهبود یابد.

وی با اشاره به اینکه  با رشد معاملات، قیمت مسکن رشد نداشته، گفت: از ابتدای سال شاهد سیر صعودی معاملات مسکن بودیم ولی این سیر صعودی همزمان با رشد قیمت ها نبوده است.

عقبایی تصریح کرد: همزمان با زمان سررسید ارائه تسهیلات مسکن انتظار رکود چند ساله مسکن به کف رسیده و میزان معاملات مسکن رشد یافته و این حجم در واحدهای کوچک بیشتر نشان داده می‌شود.

رییس اتحادیه مشاوران املاک کشوری با اشاره به اینکه پایان سال ۹۵ پایان رکود در بازار مسکن است، افزود: در سال ۹۶بازار مسکن وارد رونق می شود.

وی از رشد ۱۰ درصدی قیمت مسکن متناسب با نرخ تورم خبر داد و تاکید کرد :حجم معاملات مسکن در تابستان سال آینده افزایش خواهد یافت و همچنین شاهد رشد قیمت نیز خواهیم بود البته این رشد متناسب با میزان تورم در کشور است.  

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید