Performancing Metrics

شستشوی شبکه برق تهران در تعطیلات نوروز | اتاق خبر
کد خبر: 390591
تاریخ انتشار: 3 فروردین 1396 - 15:39
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران اعلام کرد:
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران گفت: انتظار داریم با کمک مشترکان تهرانی بتوانیم حداقل ۲۰۰ مگاوات در تابستان سال ۹۶ مدیریت مصرف داشته باشیم.
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، حسین صبوری با اشاره به برنامه شرکت برای تعطیلات نوروزی، گفت: برنامه کاری بخش برق اصلاً تعطیل بردار نیست، و ما با تمام توان آماده‌ایم که در این تعطیلات پایان سال مشکلی برای شهروندان تهرانی بوجود نیاید.

وی افزود: برنامه این است که در این تعطیلات شبکه شهری ساماندهی و شستشو شود تا آمادگی بیشتری برای دوره پیک بار که از اواخر بهار شروع و تا نیمه دوم شهریور ادامه می‌یابد داشته باشیم.

صبوری تصریح کرد: معمولاً دوره پیک از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور طول می‌کشد و ما امیدواریم که بتوانیم با کمک شهروندان تهرانی، این دوره رانیز بدون کوچک‌ترین خاموشی پشت سر بگذرانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ ادامه داد: مصرف تهران در تابستان بسیار بالاست و این امر هر ساله هزینه‌های هنگفتی را برای مدیریت پیکی بر روی دوش شرکت توزیع قرار می‌دهد.

وی تأکید کرد: نزدیک ۲۰۰۰ مگاوات از پیک بار تابستان معمولاً از طریق سیستم سرمایشی است که امیدواریم در سال ۹۶ شهروندان عزیز با ما همکاری کرده و مصرف برق خود را در زمان‌های غیرپیک قرار دهند.

صبوری خاطرنشان کرد: شبکه برای تحمل بار استانداردی طراحی شده است، بنابراین پاسخگوی بار بیش از حد نیست. ما انتظار داریم با کمک شهروندان عزیز تهرانی بتوانیم حداقل ۲۰۰ مگاوات در تابستان سال ۹۶ مدیریت مصرف داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر ۱۰ درصد با ما همکاری شود، می‌توانیم این مدیریت بار برنامه‌ریزی شده را در تهران انجام دهیم، گفت: همکاری با ما برای مدیریت هزینه‌های شهروندان نیز مفید خواهد بود، چرا که اگر مصرف بعد از پیک باشد، تعرفه‌ها حدود ۲۵ درصد قیمت روز خواهد بود، اما اگر در زمان پیک مصرف اتفاق بیفتد قیمت تعرفه‌ها ۲.۵ برابر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید