Performancing Metrics

تولید و اشتغال اصلی‌ترین راهبرد دولت | اتاق خبر
کد خبر: 390746
تاریخ انتشار: 6 فروردین 1396 - 10:26
وزیر کار اعلام کرد:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه توسعه تولید و اشتـغال اصلی‌ترین راهبرد دولت است گفت: ایجاد بنگاه‌های کوچک و متوسط به پیشبرد برنامه‌های اشتغالزایی کمک می‌کند.
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاحیه کارخانه لاستیک بارز کردستان گفت: دولت برای رونق تولید و اشتغال تلاش خواهد کرد و ایجاد بنگاههای کوچک و متوسط می تواند کمک شایان توجهی به پیشبرد برنامه های اشتغالزایی داشته باشد.

این عضو کابینه دولت یازدهم: بخشی از کارخانه صنعتی لاستیک بارز کردستان از محل سرمایه گذاری شرکتهای وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفته است که با حضور رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید.

ربیعی گفت: با افتتاح این واحد صنعتی برای ۹۶۰ نفر بصورت مستقیم و ۵ هزار نفر غیر مستقیم ایجاد شغل می شود.

وی ادامه داد:: لاستیک بازر کردستان بعد از کارخانه پتروشیمی، دومین واحد تولیدی بزرگ در استان کردستان محسوب می گردد که تاکنون بیش از ۶۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ریالی و ارزی با مشارکت شرکت سرمایه گذاری وابسته به تامین اجتماعی انجام گرفته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اگر چه احداث و راه اندازی طرحهای بزرگ صنعتی برای فراهم سازی زمینه های توسعه اقتصادی ضروری است اما ایجاد بنگاههای کوچک و متوسط می تواند کمک شایان توجهی به پیشبرد برنامه های اشتغالزایی داشته باشد .

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید