Performancing Metrics

عرضه روزانه ۲ تا ۳ هزار لاشه گوشت گوسفندی در ماه رمضان | اتاق خبر
کد خبر: 393754
تاریخ انتشار: 2 خرداد 1396 - 11:49
یک مقام مسئول خبر داد؛
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه به منظور تنظیم بازار در ماه رمضان روزانه ۲ تا ۳ هزار لاشه گوشت گوسفندی عرضه می‌شود،گفت:امسال بیش از ۱۰ هزار لاشه گوشت گوسفند وارد شده است.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا ولی با اشاره به اینکه قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد ذخیره سازی شده به صورت عمده درب سردخانه ۵۳۰۰ تومان است، افزود: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد برای مصرف کننده با احتساب هزینه حمل و نقل ۵۷۰۰ تومان است.

وی گفت: گوشت گرم مرغ نیز در میدان بهمن تهران هر کیلو ۶۱۰۰ تا ۶۲۰۰ تومان و در مغازه‌های سطح شهر به صورت خرده فروشی به طور میانگین با هزار تومان افزایش در حدود ۷۵۰۰ تومان توزیع می‌شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: گوشت مرغ منجمد به صورت شبانه روزی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین و نمایشگاه‌های طرح ضیافت توزیع می‌شود.

ولی درباره قیمت و چگونگی توزیع گوشت قرمز گفت: گوشت قرمز منجمد وارداتی به قیمت هر کیلوگرم ۲۱ هزار تومان و گوشت قرمز منجمد تولید داخل نیز با قیمت ۲۰ هزار تومان توزیع می‌شود.

وی افزود: از آنجا که ذائقه مصرف کنندگان بیشتر به مصرف گوشت قرمز گرم تمایل دارد، بخشی از واردات به صورت گوشت گرم انجام شده است و در ماه مبارک رمضان به صورت شقه و با قیمت هر کیلوگرم ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و افق توزیع می‌شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: گوشت قرمز گرم گوسفندی به صورت بسته بندی نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و افق با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه می‌شود.

علیرضا ولی افزود: براساس قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار، هر کیلوگرم ران گوشت گرم گوسفندی به صورت بسته بندی ۴۲ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۰ هزار لاشه گوشت گرم گوسفندی از قزاقستان، قرقیزستان و استرالیا وارد شده است ضمن اینکه بیش از ۹۰ درصد گوشت قرمز مورد نیاز از تولیدات داخل تأمین و کمتر از ۱۰ درصد واردات می‌شود.

ولی گفت:آمادگی داریم در ایام ماه مبارک رمضان حتی به صورت شبانه روزی گوشت مرغ و گوشت قرمز مورد نیاز را در سراسر کشور تأمین کنیم

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید