Performancing Metrics

گیاهان دارویی در اولویت وزارت کشاورزی قرار دارد | اتاق خبر
کد خبر: 394001
تاریخ انتشار: 7 خرداد 1396 - 21:27
مدیر کل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: توسعه کشت گیاهان دارویی یکی از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی است.

‌به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمد خالدی که صبح امروز یکشنبه(هفتم خرداد) برای بازدید از پژوهشکده گیاهان دارویی در پارک علم و فناوری البرز حضور یافت گفت: وزارت جهاد کشاورزی توسعه کشت گیاهان دارویی را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در توسعه اشتغال کشور در نظر گرفته است.  

خالدی افزود: بر همین اساس 10 محور در اولویت‌ها مشخص شده است که یکی از آنها توسعه گیاهان دارویی است.

وی به پتانسیل‌ بالای کشور در زمینه گیاهان دارویی اشاره و اعلام کرد: توسعه کشت گیاهان دارویی هم در ایجاد شغل و هم در افزایش درآمد موثر خواهد بود.

مدیر کل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: البته فعالیت در راستای این اولویت زمانی موثر خواهد بود که فضا برای سرمایه‌گذاری، تولید، فرآوری و صادرات مهیا باشد.

خالدی ضمن تمجید از فعالیت‌های پژوهشکده گیاهان دارویی پارک علم و فناوری البرز خاطرنشان کرد: این مجموعه می‌تواند در زمینه ارتباط با صنعت و تجاری سازی موثر عمل کند.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی در راستای توسعه گیاهان دارویی چه در زمینه پرداخت تسهیلات و چه در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی هر کمکی لازم باشد ارائه خواهد کرد گفت: به مزیت کشور در گیاهان دارویی اخیرا جدی‌تر پرداخته شده و امیدواریم با ارتباط بیشتر شاهد توسعه روزافزون این بخش باشیم.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید