Performancing Metrics

بازنشستگان و فرزندان آنها آموزش مهارت کسب می کنند | اتاق خبر
کد خبر: 396551
تاریخ انتشار: 29 تیر 1396 - 09:17
مقام مسئول:
مشاور آموزشی و پژوهشی معاونت اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان کشوری وفرزندان آنها براساس تفاهمنامه امضاشده بین صندوق بازنشستگی کشوری،سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور وکانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد،می توانند اموزش مهارت کسب کنند

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا، «حسین نوابخش » روز پنجشنبه در حاشیه نخستین گردهمایی سفیران مهارت اموزی بازنشستگان کشوری که به مدت دو روز در محل هتل المپیک برگزار می شود، افزود: تفاهمنامه یاد شده بهمن ماه سال 1395 بین آن سه نهاد امضا شد.

وی یادآور شد: سفیران مهارت آموزی که امروز در این گردهمایی حضور دارند ٩٣ نفر(سه نفر از هر استان) هستند که برای اجرای تفاهمنامه در استان های کشور اقدام می کنند.

نوابخش تاکید کرد: بازنشستگان دارای توانمندی ها و تجارب بیشمار هستند که می توانند تدریس و یا اداره مراکز فنی و حرفه ای را بر عهده بگیرند و یا متقاضی تاسیس اموزشگاه باشند.

مشاور آموزشی و پژوهشی معاونت اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: همچنین بخشی از بازنشستگان که نتوانسته اند در دوره کاری خود مهارتی را فراگیرند ، می توانند از آموزش مهارت برخوردار شوند.

وی یکی از مهمترین مشکلات بازنشستگان را بیکاری فرزندان آنها نامید و گفت: بر اساس این تفاهمنامه فرزندان این افراد می توانند مهارت کسب کنند و برای ورود به بازار کار آماده شوند.

نوابخش گفت: این تفاهمنامه دست ما را باز گذاشته است که هر تعداد که بخواهند بتوانند آموزشهای مهارت را کسب کنند.

وی تجربه اموزش مهارت به بازنشستگان و فرزندان آنها را کاملا بومی دانست و گفت: این تجربه در ایران در حال انجام است و مدت اجرای این تفاهمنامه نامحدود است.

مشاور آموزشی و پژوهشی معاونت اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری افزود: همچنین کمیته هایی برای اجرای این تفاهمنامه ها در استان ها پیش بینی شده است.

نوابخش در پایان گفت: بازنشستگان کشوری برای اگاهی بیشتر می توانند به وبسایت www.payedh.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید