Performancing Metrics

روند فعلی توسعه کشور غیرقابل قبول است | اتاق خبر
کد خبر: 396850
تاریخ انتشار: 3 مرداد 1396 - 17:09
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی:
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر توسعه کشور، روند قابل قبولی ندارد و دچار یک عقب ماندگی هستیم که برای رفع این مشکل سخت کوشی لازم است.
 
 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، علی ربیعی که به استان مرکزی سفر کرده است، ظهر سه شنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی در اراک اظهار داشت: استان مرکزی یک استان علمی و فرهنگی بوده و رهبر تحول سیاسی اجتماعی اخیر ایران که انقلاب اسلامی بود در این استان متولد شد و بزرگان بسیار دیگری همچون شهید محلاتی، شهید چمران و شهید آنجفی که راه آنها بایستی تداوم یابد.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: خوشبختانه در حوز تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت یازدهم و مجلس با یکدیگر تعامل و ارتباط خوبی برقرار کرده و نمایندگان مجلس نیز در این زمینه همواره یار و یاور دولت بوده اند.

ربیعی بیان کرد: دولت یازدهم منادی حرکت عقلانی است، لازمه عقلانیت کار کارشناسی است و در رابطه با موضوعات مختلف هیچ تصمیمی بدون کارشناسی نباید انجام شود و مردم نیز در انتخابات همین روش را برگزیدند.

وی خاطرنشان ساخت: اولین و مهمترین خصلتی که دولت یازدهم دنبال کرده کار کارشناسی و محوریت تصمیم گیری های عقلانی است که نقش مهمی در پیشبرد مطلوب امور دارد.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تصریح کرد: متوسط رشد کشور در حال حاضر رشد قابل قبولی نیست و برای رفع این مساله سخت کوشی لازم است و این سخت کوشی باید از خود دولت آغاز شود.

ربیعی ادامه داد: دولت چه بخواهیم و چه نخواهیم سیاست گذار توسعه است و در این راستا باید از دوران اشتغال دولتی به دوره اشتغال بخش خصوصی ورود کرده و در حقیقت باید برنامه مداوم ۲۰ ساله ای تعریف شود تا روند توسعه را با سرعت هر چه بیشتر طی کنیم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اضافه کرد: باید اجماع سازی و مدارا را در بسیاری از عرصه ها دنبال کنیم تا بتوانیم امور را بهتر مدیریت کرده و سرعت توسعه را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/
نظرات
ADS
ADS
پربازدید