Performancing Metrics

دولت تدبیر و امید به وعده‌های خود عمل کرده است | اتاق خبر
کد خبر: 396947
تاریخ انتشار: 5 مرداد 1396 - 17:45
ربیعی:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت یازدهم براساس عقلانیت و کار کارشناسانه حرکت می‌کند، اظهار کرد: دولت روحانی، دولت مدارا و اجماع و سخت کوشی است که کلیه دستگاههای اجرایی نیز با حداکثر توان بیش از گذشته برای تعالی کشور تلاش کنند.
 
 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی ربیعی در شورای اداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد مردم به برنامه ها و مسیر حرکتی رئیس جمهور به روحانی رای دادند افزود: بدنه اجرایی دولت در مسیر توسعه کشور قدم برمی دارد و دولت تدبیر و امید به وعده های داده شده خود عمل کرده است.

وی گفت: بیش از ۷ هزار کودک بازمانده از تحصیل در کشور وجود دارد که پیگیر مسایل آنها هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آذربایجان غربی به لحاظ ظرفیت‌های بالقوه ان استانی محروم محسوب نمی‌شود و نمایندگان استانی در مجلس نیز با اثربخشی خود در راستای رفع نیازهای استان باید به طورجد تلاش کنند.

وی گفت: در آذربایجان غربی مطالعات به صورت دقیق انجام شده و حتی میزان مهارت آذربایجان غربی در حال سنجش و اندازه گیری شده است.

ربیعی با ابراز امیدواری از کاهش روند بروز آسیب های اجتماعی در آذربایجان غربی تصریح کرد: براساس مطالعات انجام شده میزان  نزاع منجربه معاینه  ۷ درصد، مرگ و میر ناشی از سوء مصرف مواد مخدر ۱۴ درصد، کودک آزاری ۴ درصد و نرخ طلاق ۱۲ درصد در استان کاهش داشته است که این نشان از کاهش مسایل منفی اجتماعی درآذربایجان غربی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در حال بررسی میزان مهارت در استان هستیم اظهار کرد: در بهبود شاخص بهداشت و سلامت اقدامات خوبی انجام شده و هر فردی اراده دریافت دفترچه بیمه کند مقدمات آن فراهم است.

ربیعی  تصریح کرد: پیگیری های لازم درراستای فراگیر سازی  بیمه در حال انجام است تا همه مردم امکان بازنشستگی را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید