Performancing Metrics

برنامه‌ای برای اعمال خاموشی نداریم | اتاق خبر
کد خبر: 396969
تاریخ انتشار: 6 مرداد 1396 - 11:22
مدیرعامل توانیر:
مدیرعامل توانیر تاکید کرد: مجموعه صنعت برق تمام توان خود را برای تامین برق مشترکان به کار گرفته و با توجه به برنامه های از پیش تعین شده، هیچ برنامه ای برای اعمال خاموشی ندارد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، آرش کردی، مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به احتمال افزایش مصرف برق در پی پیش بینی های سازمان هواشناسی در خصوص افزایش دمای هوا در روزهای پیش رو، تاکید کرد: مجموعه صنعت برق تمام توان خود را برای تامین برق مشترکان به کار گرفته و از مدت ها پیش برنامه ریزی های گسترده ای جهت مدیریت شبکه گسترده برق در شرایط تابستان را انجام داده و از این رو هیچ برنامه ای برای اعمال خاموشی در کشور ندارد.

وی افزود: شبکه برق در سال جاری مصرف برق ۵۵ هزار ۳۶۴ مگاواتی را در روز۱۴ تیرماه که با رشد ۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بود، با موفقیت پشت سرگذاشت و نشان داد که تمام توان صنعت برق کشور در خدمت مشترکان عزیز بکار گرفته شده تا کوچکترین محدودیتی در تامین برق ایجاد نشود.

 کردی صنعت برق را مجموعه ای بهم پیوسته توصیف کرد که با بهره گیری از تجربه سال های گذشته و نوآوری های صورت گرفته، تاکنون مانع از بروز مشکل در تامین برق کشور شده است.

مدیرعامل شرکت توانیر همچنین با تقدیر از همه مشترکان در همکاری با صنعت برق خاطرنشان ساخت: مشترکان خانگی می توانند در ساعت های ۱۲ تا ۱۶ با استفاده از راهکارهایی چون تنظیم درجه کولرهای گازی بین ۲۳ تا ۲۵ درجه سانتیگراد، استفاده از دورکند کولرهای آبی، عدم استفاده از وسایل پرمصرف و عدم استفاده همزمان از وسایل پرمصرف برقی در ساعت های مذکور، ضمن کمک به کاهش هزینه های خانواده خود، صنعت برق را نیز در امر خدمت رسانی یاری کنند.

وی همچنین درخصوص همکاری مشترکان صنعتی و کشاورزی نیز گفت: رکورد همکاری مشترکان صنعتی و کشاورزی در روز ۱۴ تیرماه سال جاری به ثبت رسید و در آن روز همکاری مشترکان مذکور باعث کنترل مصرف برق و عدم افزایش پیک برق به بیش از ۵۵ هزار و ۳۶۴ مگاوات شد.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که هر از گاه ممکن است خاموشی های موردی و نقطه ای به دلیل مشکلات فنی در ساعت های اوج مصرف پیش آید که در تمام دنیا اتفاقی طبیعی است، بار دیگر تاکید کرد: مجموعه صنعت برق در صورت رعایت مدیریت مصرف توسط مشترکان، هیچ برنامه ای جهت اعمال خاموشی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید