Performancing Metrics

درخواست کاربران از واعظی، لطف کرده در همین پست بمانید | اتاق خبر
کد خبر: 396977
تاریخ انتشار: 6 مرداد 1396 - 13:28
کاربران اینترنتی ایران پس از آگاه شدن از احتمال جدا شدن «محمود واعظی» از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با مراجعه به صفحه شخصی وی در اینستاگرام خواستار باقی ماندن در این مقام شده اند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا، «محمود واعظی» در چند روز اخیر از احتمال جدا شدن خود از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داده است.

اعلام چنین خبری واکنش های کاربران اینترنت را به همراه داشته است به گونه ای که تعدادی از کاربران فضای مجازی به صفحه شخصی واعظی در اینستاگرام رفته و برای وی پیام گذاشته اند.

اکثر کاربران از توسعه ای که در زیر ساخت های ارتباطی کشور در دولت یازدهم ایجاد شده ابراز رضایت کرده و خواستار باقی ماندن واعظی در مقام وزیر ارتباطات شده اند.

برخی ازایجاد فضای هرچند به زعم آنان اندک باز در فضای مجازی و گسترش آن توسط واعظی ابراز رضایت کرده و نوشته اند: مقاومت وزیر ارتباطات در برابر کسانی که خواستار محدودیت فضای مجازی هستند فرصتی برای مردم ایجاد کرد تا بتوانند از اخبار روز جهان مطلع و آگاهی های خود را افزایش دهند.

برخی کاربران محمود واعظی را امیرکبیر ایران در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات نامیده اند و آرزوی باقی ماندن و موفقیت در توسعه بیشتر شده اند.

همچنین برخی دیگر از کاربران هم در پیام های خود ضمن آرزوی موفقیت برای محمود واعظی ابراز امیدواری کرده اند وزیر بعدی هم مانند واعظی شجاع بوده و بتواند توسعه بیشتری بوجود آورد.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز های برگزاری بیست و سومین نمایشگاه الکامپ و همچنین پس از جلسه هیات دولت از احتمال جدا شدن خود از این وزارت خانه خبر داده بود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید