Performancing Metrics

مذاکره با شرکت آلمانی برای ورود تجهیزات راه‌آهن سریع‌السیر و رادارهای فرودگاهی | اتاق خبر
کد خبر: 396982
تاریخ انتشار: 6 مرداد 1396 - 14:46
در سفر وزیر راه و شهرسازی به آلمان صورت گرفت
وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به آلمان و بازدید از آزمایشگاه شرکت «تالس»، مذاکراتی برای نصب سیستم‌های سیگنالینگ راه‌آهن سریع‌السیر و رادارهای فرودگاهی انجام داد.
 
 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، عباس آخوندی و هیئت همراه در جریان سفر به آلمان ‌با مدیران شرکت حمل‌ونقل تالس ملاقات و سپس از آزمایشگاه شبیه‌ساز سیستم سیگنالینگ تالس بازدید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در روز چهارشنبه پس از بازدید از آزمایشگاه شرکت تالس مجدد با مدیران آن شرکت ملاقات و مذاکره کرد.

با توجه به همکاری‌های شرکت تالس با جمهوری اسلامی ایران در جهت تامین تجهیزات و رادارهای فرودگاه‌ها و نصب سیستم‌های سیگنالینگ راه‌آهن، دو طرف در خصوص امکان توسعه همکاری‌ها در زمینه ارتقا سیستم‌های خطوط پرسرعت و نصب رادارهای جدید و تامین تجهیزات و فناوری‌های جدید مذاکره کردند.    

در این سفر اصغر فخریه کاشان قائم مقام و سعید محمدزاده مدیرعامل شرکت راه‌آهن و معاون وزیر راه و شهرسازی عباس آخوندی را همراهی می‌کنند.   

در این سفر، شرکت در نشست کارشناسی بنادر و دریانوردی برای مذاکرات کارشناسی نهایی‌سازی موافقتنامه، نشست تخصصی با طرف آلمانی و نمایندگان شرکت‌های ایرباس هلی‌کوپتری در بخش اورژانس‌هوایی، شرکت در نشست مشترک در بخش‌های حمل و نقل ریلی و دریایی به منظور معرفی پروژه‌های مشمول سرمایه‌گذاری خارجی در بخش‌های مذکور دو کشور ایران و آلمان در حضور وزرای دو کشور (عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و وزیر دارایی و اقتصاد آلمان) از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید