Performancing Metrics

بسیج ۷۰ درصدی ناوگان بین‌شهری برای اربعین | اتاق خبر
کد خبر: 401150
تاریخ انتشار: 2 آبان 1396 - 10:10
رئیس اتحادیه شرکت‌های مسافری با بیان اینکه تمام امکانات کشور برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی در ایام اربعین بسیج خواهند شد، از استفاده از ظرفیت ۷۰ درصد ناوگان کشور برای جابجایی مسافران کربلا خبر داد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، احمدرضا عامری اعلام کرد: در ایام اربعین با توجه به تقاضای قابل توجه سفر به کشور عراق برنامه‌ریزی قابل توجهی از سوی تمام سازمان‌ها و نهادها صورت می‌گیرد و در این زمینه نیز اتحادیه اعلام کرده توانایی آن را دارد که با بالاترین ظرفیت خود به مسافران خدمت‌رسانی کند.

به گفته وی در حال حاضر حدود ۱۷ هزار اتوبوس بین شهری در جاده‌های ایران فعال هستند که از این رقم حدود ۱۲ هزار اتوبوس به سفرهای اربعین اختصاص خواهند یافت و در صورت نیاز هر چه که از سوی اتحادیه ممکن باشد، برای زائران در نظر گرفته می‌شود.

رئیس اتحادیه شرکت‌های مسافری با اشاره به تصمیم ستاد اربعین برای دو برابر شدن قیمت بلیت اتوبوس در این ایام اظهار کرد: با توجه به این که راننده‌ها مجبور هستند سفرهای خود را به شکل یک سر خالی انجام  دهند، این تصمیم به منظور حمایت از آنها و کاهش فشارهایی که در طول این مدت به آنها وارد می‌شود، نهایی شده و انتظار داریم که بخشی از مشکلات این ایام را حل کند.

عامری ادامه داد: در کنار آن بحث ترافیک جاده‌ای و کاهش توان راننده‌ها برای سرویس دادن به مسافران دیگر مسیرها نیز بخشی از مشکلات این ایام است که البته با توجه به نظر نهایی مسئولان و خدمت‌گزاران برای استفاده از تمام امکانات کشور در سفرهای اربعین این فشارها تحمل می‌شود تا زائران حسینی بتوانند در بهترین زمان‌بندی ممکن به سفرهای خود ادامه دهند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید