Performancing Metrics

رشد ۴۸۱ واحدی دماسنج بازار به مدد پالایشی‌ها | اتاق خبر
کد خبر: 401403
تاریخ انتشار: 7 آبان 1396 - 18:41
در معاملات تالار شیشه ای رخ داد
در دومین روز معاملات بورس تهران در این هفته پالایشی‌ها بیشترین تاثیر را روی دماسنج بازار سرمایه داشتند. در گروه نفت تمام نمادها شاهد رشد در قیمت پایانی بودند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امروز (یکشنبه) شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۴۸۱ واحد رشد کرد و به رقم ۸۷ هزار و ۴۱۹ واحدی رسید اما شاخص کل هم وزن با ۳۱ واحد افت مواجه شد و به رقم ۱۷ هزار و ۴۲۸ واحدی رسید.

در دومین روز معاملات بورس تهران در این هفته گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت اصفهان بیشترین تاثیر مثبت را روی دماسنج بازار سرمایه داشتند و در طرف مقابل سرمایه گذاری نفت و گاز پتروشیمی تامین، آسان پرداخت پرشین و توسعه معادل و فلزات سعی کردند دماسنج بازار سرمایه را رو به پایان هدایت کنند.

امروز در گروه فرآورده های نفتی تمام نمادها روند رو به رشد در قیمت پایانی را تجربه کردند و تعدادی نیز نزدیک به پنج درصد افزایش قیمت داشتند.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به رقم ۲۶۲ میلیارد تومان بالغ شد که ناشی از دست به دست شدن ۹۳۲ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۷۱ هزار و ۶۰۴ نوبت داد و ستد بود.

همچنین آیفکس با رشد ۸.۵ واحدی روبرو شد و به رقم ۹۶۰.۷ رسید. ارزش معاملات فرابورس ایران به رقم ۱۴۹ میلیارد تومان بالغ شد و حجم معاملات به عدد ۲۳۱ میلیون سهم و اوراق مالی رسید.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید