Performancing Metrics

مصرف ١٨٥ هزار لیتری بنزین زوار اربعین | اتاق خبر
کد خبر: 402256
تاریخ انتشار: 26 آبان 1396 - 09:56
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت:در ایام اربعین در مرز چذابه، مهران و شلمچه در مجموع ١٨٥هزار لیتر بنزین مصرف شد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، محمد فرازمند، مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به عبور ٢ میلیون و ٣٠٠ هزار نفر از مرزهای کشور، گفت: این عبور و مرورها از مرزهای مهران، چذابه و شلمچه بوده است که ما در این سه مرز ١٥ باب جایگاه سوخت رسانی سیار علاوه بر تامین جایگاه های ثابت در این شهرها، قرار دادیم.

وی ادامه داد: اتوبوس ها در این دوران موظف بودند که زوار امام حسین (ع) را از فاصله ٥ تا ٦ کیلومتری سه مرز نام برده سوار کرده و تا پایانه مرزی برسانند. به این ترتیب ما جایگاه های خود را در این پایانه ها قرار دادیم.

این مقام مسوول با اعلام اینکه میزان مصرف نفت گاز اتوبوس ها در مرز مهران در دوران اربعین که برهه ای حدود ١٠ روز قبل از اربعین را در بر می گیرد، حدود یک میلیون و ١٠٦ هزار لیتر بوده است، افزود: میزان مصرف این فرآورده در بخش برون مرزی، مرز مهران حدود ٤٥٠ هزار لیتر بود. این در حالی است که در همین ایام در شهر آبادان، ٣٤٤ هزار لیتر و در چذابه ١٩٢ هزار لیتر نفت گاز به مصرف رسید. 

فرازمند همچنین با  اشاره به مصرف ٧٩ هزار لیتر بنزین در ایام اربعین در مرز شلمچه تصریح کرد: در مرز چذابه، ٧٣ هزار لیتر و در مرز مهران نیز ٣٣ هزار لیتر بنزین  به مصرف رسید.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به تامین سوخت موکب های درون مرزی و برون مرزی ایرانی در ایام اربعین، اظهار داشت: اعداد یاد شده همگی مربوط به میزان مصرف سوخت در  ١٥ جایگاه سیار است، در حالیکه طی ایام اربعین حسینی میزان مصرف بنزین و نفت گاز جایگاه های ثابت سوخت شهرهای مرزی رشد قابل توجهی را تجربه کرد که به دلیل نامعلوم بودن سهم زوار در آن نمی توان آمار دقیقی از میزان مصرف آن ارائه داد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید