Performancing Metrics

با افزایش هزینه برخورد می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 402846
تاریخ انتشار: 9 آذر 1396 - 15:16
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت گفت: اگر تعرفه‌های ارائه‌شده توسط شرکتی هزینه‌های مشترک نهایی را افزایش دهد، توسط رگولاتوری پیگیری و اصلاح خواهد شد و موارد مردودی تا یکشنبه اعلام می‌شوند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی  در صفحه توییتر خود با اشاره به جداول تعرفه‌های اینترنت ثابت که توسط برخی شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی سرویس اینترنت پرسرعت منتشر شده است، نوشت: اگر جداول منتشرشده باعث گران شدن سرویس‌های ثابت شده باشد، از طرف سازمان تنظیم مقررات مردود شناخته خواهد شد.

وی همچنین درباره بررسی این تعرفه‌ها وعده داد: جداول منتشرشده در حال بررسی است و تا صبح یکشنبه موارد مردودی احتمالی اعلام خواهند شد.

 

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرام خود نیز خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مدل تعرفه جدید، ایجاد رقابت بین شرکت‌ها به منظور ارائه خدمات مناسب‌تر و با قیمتی رقابتی‌تر به مشترکین نهایی بوده است. اگر تعرفه‌های ارائه‌شده توسط شرکتی بخواهد هزینه‌های مشترک نهایی را افزایش دهد، موضوع توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی پیگیری و اصلاح خواهد شد.

تبدیل اینترنت حجمی به غیرحجمی پیش از این در دولت یازدهم توسط محمود واعظی مطرح شده اما به دلیل اعتراضاتی که نسبت به تعرفه‌های اعلام‌شده وجود داشت، متوقف شد. این موضوع در دولت جدید توسط آذری جهرمی پیگیری شده و مقرر است تعرفه‌های‌ جدید که توسط کمیسیون تنظیم مقررات مصوب شده از دهم آذر اجرایی شود.

با وجود این همچنان اعتراضاتی به این تعرفه‌ها وجود دارد که وزیر جوان وعده اصلاح و مقابله با افزایش هزینه برای مشترکین را داده است. در نهایت به نظر می‌رسد باید تا اعمال این تغییرات منتظر ماند؛ اینکه آیا کاهش هزینه‌ای که وزیر ارتباطات از آن سخن می‌گوید عملی شده و یا اعتراض کاربران افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید