Performancing Metrics

دلار و سکه رکورد سال را شکستند | اتاق خبر
کد خبر: 405141
تاریخ انتشار: 29 دی 1396 - 13:34
در هفته اخیر
بررسی تحولات در بازار آزاد نشان می‌دهد که دلار و سکه طی هفته اخیر رکورد شکستند و بالاترین نرخ سال را تجربه کردند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دلار آمریکا در هفته گذشته در مسیر افزایشی گام برداشت. در ابتدای هفته، دلار روند خود را با نرخ ۴۴۱۱ تومان آغاز کرد و در ادامه هفته حرکت آن در جهت افزایش بود و به ۴۴۲۶ تومان رسید. در اواسط هفته نیز به همین منوال ادامه داد و نرخ ۴۴۲۹ تومان را تجربه کرد و در نهایت پایان هفته را با جهشی محسوس‌تر به پایان برد و ۴۴۵۸ تومان معامله شد تا بالاترین نرخ برای دلار به ثبت برسد.

در مجموع طی هفته گذشته دلار آمریکا در بازار آزاد ۴۷ تومان افزایش قیمت پیدا کرد.

اما سکه تمام طرح جدید در هفته گذشته روند سینوسی داشت؛ به گونه‌ای که روزی در جهت افزایش و روز دیگر در جهت کاهش گام برداشت.

در نخستین روز هفته سکه تمام یک میلیون و ۵۰۱ هزار تومان قیمت داشت و در ادامه با روند نزولی به یک میلیون و ۴۸۷ هزار تومان کاهش پیدا کرد. این نوع سکه در اواسط هفته به یک میلیون و ۴۹۴ هزار تومان رسید و در روز چهارشنبه رکوردشکنی کرد و به یک میلیون و ۵۱۵ هزار تومان رسید. اما در آخرین روز هفته مجددا کاهشی شد و یک میلیون و ۵۰۲ هزار تومان خرید و فروش شده و نهایتا هفته پر نوسانی برای سکه تمام رقم خورد.

در این میان بازار طلای ۱۸ عیار از ثبات بیشتری برخوردار بود و هر گرم آن با نرخ حدود ۱۴۱ هزار تومان هفته خود را آغاز کرد و در ادامه هفته با افت حدود ۲۰۰۰ تومانی به حدود ۱۳۹ هزار تومان رسید. در ادامه هفته با اندکی افزایش مجددا به حدود ۱۴۱ هزار تومان رسید و در انتهای هفته روی ۱۴۰ هزار تومان ایستاد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید