Performancing Metrics

اجرای طرح تولید و ساماندهی محصولات سالم در سطح ملی | اتاق خبر
کد خبر: 412085
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1397 - 15:38
مدیر کل دفتر سلامت غذایی وزارت کشاورزی خبر داد
مدیرکل دفتر محیط زیست و سلامت غذایی وزارت جهاد کشاورزی گفت: دستورالعمل تولید و ساماندهی محصولات سالم و ارگانیک کشاورزی تدوین و به زودی در سطح ملی اجرایی می‌شود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سعید سعادت در جلسه کارگروه محیط زیست و سلامت غذایی استان یزد، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی سلامت کشور مبنی بر ارتقای سلامت محصولات کشاورزی، موضوع دستورالعمل تولید و ساماندهی محصولات سالم و ارگانیک کشاورزی تدوین و به زودی در سطح ملی اجرایی می‌شود.

وی مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان ملی استاندارد و سازمان محیط زیست، یکی از مهمترین ویژگی‌های اجرای طرح ساماندهی محصولات سالم و ارگانیک کشاورزی است.

مدیر کل دفتر محیط زیست و سلامت غذایی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به ضرورت استفاده از پتانسیل نهادهای مردمی، بخش خصوصی، اتحادیه‌های تعاون روستایی برای اجرای طرح‌های ملی در حوزه محیط زیستی، ‌گفت: ما سعی داریم در اجرای طرح ساماندهی محصولات سالم و ارگانیک کشاورزی با همکاری اتحادیه‌ها، هلدینگ‌ها و صندوق‌های بخش کشاورزی به تولید و ترویج محصولات گواهی شده برسیم.

این مقام مسئول در پایان تأکید کرد: آگاه‌سازی مردم برای مصرف محصولات سالم و گواهی شده از طریق رسانه‌های عمومی و کلیه دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید