Performancing Metrics

همراهی مردم کلید پشت سر گذاشتن موانع است | اتاق خبر
کد خبر: 413466
تاریخ انتشار: 28 تیر 1397 - 11:10
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:
‌وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تحریم‌ها قطعا سختی برای کشور به همراه دارد، گفت: باید از امید مردم در کشور محافظت کنیم، زیرا اگر مردم ببینند که مسئولان کشور برای خود تبعیض قائل می شوند و فساد می‌کنند، دلسرد خواهند شد.

 

‌به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ‌محمد جواد آذری جهرمی چهارشنبه 27 تیرماه در جلسه شورای اداری شهرستان بهبهان اظهار کرد: این روزها در شرایطی که کشور با تجربه‌های جدیدی در عرصه اقتصادی مواجه است، به عزم و اراده دوچندان همه مسئولان اجرایی، قانون‌گذاری و قضایی نیاز دارد.


وی افزود: وظیفه دشواری بر دوش سطوح کلان کشور و به ویژه مسولان اجرایی است. شرایط کشور شرایط حاد و غیر قابل مدیریتی نیست و کشور شرایط بسیار سخت تری را در گذشته تجربه کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در مسیر صعود به قله، همواره دشواری وجود دارد، تصریح کرد: سختی‌هایی در مسیر رسیدن به قله وجود دارد که اگر در این مسیر صعود اشتباهی انجام دهیم، سقوط خواهیم کرد اما ذات مساله این است که جمهوری اسلامی ایران همواره اعتلا پیدا کرده است.

‌آذری جهرمی با بیان اینکه جایگاه ایران در جهان روز به روز تقویت پیدا کرده است، گفت: امروز در عرصه سیاست خارجی و دیپلماسی جایگاه ایران در دنیا جایگاه قابل توجهی است. همچنین به لحاظ بنیه دفاعی کشور در جایگاه قابل توجهی قرار دارد.

وی اظهار کرد: به لحاظ اقتصادی رشد قابل توجهی در کشور صورت گرفته است. البته این رشد جای توسعه بیشتری دارد و می‌توان به آن شتاب بیشتری نیز داد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: هرگاه ایران در جایگاه‌های مختلف رشد می‌کند، حسادت‌ها و سنگ اندازی‌ها نیز نسبت به جمهوری اسلام ایران بیشتر می‌شود.

آذری جهرمی بیان کرد: ما تحریم‌ها و فشارهای فراوانی را پشت سر گذاشته‌ایم و باید گفت چه زمانی جمهوری اسلامی از این فشارها عقب‌گرد کرده است؟ جایگاه جمهوری اسلامی همواره در همه دوره‌ها پیشرفت کرده است.

وی گفت: اکنون که بلوغ و رشد ایران از هر زمانی درخشان تر شده است، دشمنی‌ها نیز متناسب با این رشدها افزایش پیدا کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تحریم‌ها قطعا سختی برای کشور به همراه دارد، گفت: کلید پشت سر گذاشتن موانع توسط جمهوری اسلامی و موفقیت‌های نظام، همراهی و دلبستگی مردم به نظام و همچنین امید آن‌ها به رشد است.

وی ادامه داد: همراهی و امید مردم با خدمت درست به آن‌ها مهیا می‌شود و همه مسئولان در حوزه وظایف خود باید به درستی عمل کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه باید خدمت به مردم صادقانه باشد، تصریح کرد: قرار نیست که اگر به مردم خدمت می‌کنیم مزد بیشتری دریافت کنیم.

آذری جهرمی گفت: باید از امید مردم در کشور محافظت کنیم زیرا اگر مردم ببینند که مسئولان کشور برای خود تبعیض قائل می‌شوند و فساد می‌کنند، دلسرد خواهند شد.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه باید همواره انتقاد کرد، ادامه داد: بعضا مسئولان اجرایی در شهرستان‌ها در جایگاه منتقد صحبت می‌کنند، اما در این زمینه ‌نباید از مسئولیت‌های خود فارغ شوند.

آذری جهرمی با بیان اینکه اقدامات خوبی در بهبهان انجام گرفته است، گفت: هر چند که در روستاهای بهبهان مشکلات پوشش و آنتن دهی وجود دارد اما امروز که از اهواز 160 کیلومتر به سمت بهبهان آمدم، بیش از 95 درصد جاده تحت پوشش خدمات 3G و 4G بود.

وی افزود: مشکلات پوشش آنتن دهی در روستاهای بهبهان در حدود دو هفته آینده حل خواهند شد و مشکلاتی خیلی جدی و ریشه‌ای نیستند و زحمات اصلی کار برای بهبهان در سه چهار ماه گذشته کشیده شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: با برنامه ریزی‌هایی که انجام گرفت از اسفند ماه تا کنون همه 224 روستایی که در شمال خوزستان وجود دارد، تحت پوشش آنتن دهی قرار گرفته‌اند.

آذری جهرمی با بیان اینکه 111 روستا با جمعیت بالای 20 خانوار در بهبهان وجود دارد، گفت: براساس برنامه ششم توسعه ارتباطات 90 درصد از این روستاها باید به صورت کامل تکمیل شود.

وی با بیان اینکه در واگذاری تلفن ثابت در بهبهان مشکلاتی وجود دارد، اظهار کرد: ثبت نام تلفن ثابت 37 روستا در بهبهان آغاز شده است و این مساله باید به همه 190 روستا تا پایان برنامه ششم برسد.
 


انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید