Performancing Metrics

احتمال ارائه لایحه بودجه ۹۸ به مجلس در روز پنج‌شنبه | اتاق خبر
کد خبر: 419609
تاریخ انتشار: 11 آذر 1397 - 16:57
یوسف‌نژاد خبر داد
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از احتمال ارایه لایحه بودجه سال ۹۸ به مجلس در روز پنج شنبه خبر داد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی اصغر یوسف‌نژاد اظهار کرد: طبق آیین نامه داخلی مجلس، سقف زمانی ارائه لایحه بودجه تا ۱۵ آذر ماه است و با توجه به این که آقای رئیس جمهور در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در سفر استانی هستند احتمالا ایشان روز پنج شنبه(۱۵ آذر) برای ارائه لایحه بودجه در مجلس حضور می‌یابند.

وی افزود: دولت می‌خواهد لایحه بودجه را یکشنبه آینده به مجلس ارائه کند اما با توجه به این که هفته آینده زمان سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه‌شان است دولت و مجلس در حال مذاکره در این باره هستند.

یوسف نژاد ادامه داد: با توجه به اینکه برنامه زمان بندی بررسی بودجه در کمیسیون‌ها، کمیسویون تلفیق و صحن علنی مجلس با محدودیت مواجه است بنابراین لایحه بودجه باید همین هفته ارائه شود. بر همین اساس نیاز است یک رای استمزاجی از نمایندگان گرفته شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس اضافه کرد: امیدوارم دولت تلاش کند حداکثر تا پنج شنبه لایحه بودجه را ارائه کند. در این باره باید هم از صحن مجلس نظر خواهی شود و هم تلاش می‌کنیم در هیات رئیسه در این باره به نتیجه برسیم. اما فعلا محتمل‌ترین زمان برای ارائه لایحه بودجه روز پنج شنبه است.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید