Performancing Metrics

مشکل بیکاری در هرمزگان با بهره گیری از ظرفیت صنایع حل می شود | اتاق خبر
کد خبر: 419989
تاریخ انتشار: 19 آذر 1397 - 18:48
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشکل بیکاری در هرمزگان با بهره گیری از ظرفیت صنایع حل می شود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، محمد شریعتمداری عصر دوشنبه در حاشیه افتتاح ساختمان مجتمع آموزشی فنی و حرفه‌ای «تدبیر» بیان داشت: این مجتمع آموزشی در پنج طبقه با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی افتتاح شد.

شریعتمداری با بیان اینکه دولت با روش‌های جدید به دنبال واگذاری برخی از پروژه به بخش غیردولتی است، عنوان کرد: این مرکز قبلاً مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بوده که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راه‌اندازی شده و آماده ارائه خدمات آموزشی  به ۲ هزار نفر  ساعت را دارد که در این مرکز،  متقاضیان، دوره‌های مهارت‌آموزی را فرا می‌گیرند.

وی با اظهار اینکه مهارت‌آموزی لازمه ورود به بازار کار است، تاکید کرد: جوانان باید مهارت‌های لازم را متناسب با بازار کار فرا بگیرند. هرمزگان پتانسیل‌های طبیعی زیادی برای ایجاد اشتغال دارد اما در زمینهٔ مهارت‌آموزی جوانان آن‌چنان کار نشده و باید در این خصوص تلاش بیشتری شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: تلاش دولت تدبیر و امید بر  این بوده که در حوزه مهارت‌آموزی که یکی از نیازمندی‌های ایجاد اشتغال است، قدم‌های مهمی را بردارد و با در اختیار قرار دادن مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای همراه با تعهد در یک دوره معین،  زمینه در اختیار قرار دادن برخی از خدمات قابل‌ارائه درزمینهٔ تربیت کادر فنی و مربی و هنرجوها را علاوه بر بخش دولتی به بخش غیردولتی نیز مهیا کند و این سیاست ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید