Performancing Metrics

آموزش رایگان ایمنی به کارگران ساختمانی | اتاق خبر
کد خبر: 436102
تاریخ انتشار: 28 آذر 1398 - 22:26
معاون وزیر کار خبر داد؛
معاون روابط کار وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مشترک با سازمان تأمین اجتماعی و همکاری انجمن صنفی کارفرمایی،از آموزش رایگان ایمنی به ۳۰هزار کارگر ساختمانی خبرداد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، حاتم شاکرمی در نشست هم اندیشی منطقه‌ای با نمایندگان تشکل‌های کارگری و تأمین اجتماعی در محل سازمان تأمین اجتماعی، با تاکید بر لزوم اجرای شفافیت در امور گفت: در این راستا با اصلاح آئین نامه مربوطه، حضور بازرسان کار در بحث آموزش و مشاوره تا زمانیکه شاغل هستند ممنوع شده است.

به گفته وی، شورای عالی کار مظهر سه جانبه گرایی است و تلاش شده بحث سه جانبه گرایی در شورای عالی کار و شورای عالی حفاظت فنی به طورکامل رعایت شود.

شاکرمی با بیان اینکه شرکت‌های استارت آپی از نظر بیمه‌ای دارای مشکلاتی هستند افزود: امروز برای حل مشکل بیمه‌ای افراد شاغل در شرکت‌های استارت آپی و فضای مجازی نیازمند مقررات جدیدی هستیم.

شاکرمی با تاکید براینکه هر گونه اصلاح آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها باید در راستای بهبود و ارتقای سهجانبه گرایی انجام شود تصریح کرد: این وزارتخانه آمادگی خود را برای بهبود بخشیدن به امر سه جانبه گرایی با حضور و نظر شرکای اجتماعی اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید